Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alternativ curiculum vitae

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg søkt en del... tanker rundt et fenomen jeg har innsett å være offer for. Hver gang jeg har prøvd å konkludere med noe, har det heller endt med CTRL-A-BACKSPACE - så ser jeg på film! Så nå spør jeg her:

Jeg har jo en del ekser, og de siste eksene har oppsøkt mine tidligere ekser for referanse. Altså har de sjekket "CV-en" min, det vil si meg, og bladd direkte til avsnittet for tidligere "arbeidsgivere", som i et slikt tilfelle som her altså vil si ekser. Deretter har de tatt i bruk (kanskje skitne) metoder for å få fatt i dem, for så å spørre hvordan deres opplevelse av meg var.

Den nyeste eksen min fersket jeg nemlig på dette, og erklærte forholdet for AVSLUTTET i det hun la kortene på bordet. Da jeg smalt igjen ytterdøren, som for øvrig er en dobbel glassdør med håndtak av gull, rett i fjeset på henne - forklarte hun at grunnen for hele stuntet var rett og slett å kartlegge hvor lenge jeg holdt ut med én gjennomsnittlig, og da hun fant ut at det varierte fra to uker til ett år, falt hun i gulvet og pådro seg hjernerystelse. Hvilket bare gjorde det enda enklere for meg å si "game over".

Altså ville de bare vite hvor lenge de kunne FORVENTE å få ha meg! Men er ikke det en totalt uforskammet oppførsel? Rett og slett ta utgangspunkt i "CV-en" min og kontakte mine referanser uten å konferere med meg først?!

Endret av JeanDietrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...