JeanDietrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) I det siste har jeg søkt en del... tanker rundt et fenomen jeg har innsett å være offer for. Hver gang jeg har prøvd å konkludere med noe, har det heller endt med CTRL-A-BACKSPACE - så ser jeg på film! Så nå spør jeg her: Jeg har jo en del ekser, og de siste eksene har oppsøkt mine tidligere ekser for referanse. Altså har de sjekket "CV-en" min, det vil si meg, og bladd direkte til avsnittet for tidligere "arbeidsgivere", som i et slikt tilfelle som her altså vil si ekser. Deretter har de tatt i bruk (kanskje skitne) metoder for å få fatt i dem, for så å spørre hvordan deres opplevelse av meg var. Den nyeste eksen min fersket jeg nemlig på dette, og erklærte forholdet for AVSLUTTET i det hun la kortene på bordet. Da jeg smalt igjen ytterdøren, som for øvrig er en dobbel glassdør med håndtak av gull, rett i fjeset på henne - forklarte hun at grunnen for hele stuntet var rett og slett å kartlegge hvor lenge jeg holdt ut med én gjennomsnittlig, og da hun fant ut at det varierte fra to uker til ett år, falt hun i gulvet og pådro seg hjernerystelse. Hvilket bare gjorde det enda enklere for meg å si "game over". Altså ville de bare vite hvor lenge de kunne FORVENTE å få ha meg! Men er ikke det en totalt uforskammet oppførsel? Rett og slett ta utgangspunkt i "CV-en" min og kontakte mine referanser uten å konferere med meg først?! Endret 17. desember 2009 av JeanDietrich 1 Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Dette har jeg aldri hørt om før. Men det var ganske morsomt å lese. Gale jenter er det nok av ja. For å konkludere, ja det er uforskammet. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Høres rart ut at noen gjør slikt. Ville ikke bare kalt det uforskammet, men direkte frekt, og kanskje nærmere ett overgrep. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Å gå til ekser er jo ikke det smarteste i verden da. De er jo ikke akkurat obejktive. Det er gjerne en grunn til at de er ekser. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er sant. Men å nærmest spore opp ekser uten noen som helst medfølelse, forklaring eller samtykke fra partneren for å "finne ut hvor lenge han varer". Der går grensa. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Om alle du dater er nære venninner kan jeg se at dette blir et samtaleemne. Noe vil alltid dukke opp, det er umulig at det ikke skjer. Men at kjæresten din oppsøker dine ekser som hun ikke kjenner/knapt kjenner og vil finne ut ting om deg er sprøtt og upassende. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor ofte opplever dere dette? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har aldri opplevd slikt. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Om en kjæreste av deg ikke klarer å spørre deg om tidligere forhold, så er det noe som skurrer i mine ører. I alle fall om ho vil vite om dine tidligere flammer og forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå