elwapo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei.. Jeg har ett problem som HASTER.. håper noen kan hjelpe. Jeg har Outlook 2007 som kjører og er installert lokalt på W7 Hompre. Det fungerte HELT FINT i gårkveld, men da jeg kommer hit på morgenen i dag og starter maskinen på nytt osv.. så får jeg opp følgende melding.. KAN IKKE ÅPNE OUTLOOK VINDUET. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Start -> Kjør -> "Outlook.exe /resetnavpane" -> Ok. Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Start -> Kjør -> "Outlook.exe /resetnavpane" -> Ok. Hva? Hvordan gjør jeg dette? Bare skriver akkurat slik du skrev det i kjør ? Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Start -> Kjør -> "Outlook.exe /resetnavpane" -> Ok. Hva? Hvordan gjør jeg dette? Bare skriver akkurat slik du skrev det i kjør ? Fikk ikke dette til.. Hva gjør jeg feil ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg var litt kjapp der. Det holder å skrive: outlook /resetnavpane og klikke OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå