AVandelay Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Hva slags kabler burde jeg bruke til 2 stk. Dynavoice F-6 EX Black? Skal kobles på en Yamaha RX-V465 Black. Er helt grønn, så tar gjerne imot tips:) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 stikk på clas ohlson eller noe.. der har de i forskjellige tykkelser, lurer på om det er 1,5mm holder i massevis, jeg haqr det på mine f6 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ville gått for 2.5mm2 Men å kjøpe billig er jeg enig i (delvis kabel skeptiker). Clas Ohlsson Biltema Europris Netonnet.no Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har 1.5mm^2 på mine F-6 EX fungerer helt greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har prøvd Nordost Flatline Gold og Proson Super Hi-Fi Cable til disse høyttalerne. Jeg bruker sistnevnte da denne hadde ferdigterminerte bananplugger og sitter noe bedre i kontaktene. Lydmessig hører jeg ingen forskjell i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå