Gå til innhold

[Løst]Hjelp til å lage side om åpningstider til ny databutikk

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om noen av dere raskt og enkelt kunne hjulpet meg å gjøre ferdig en A4 side hvor jeg skal ha åpnigstider til vår nye butikk her på furuset. Jeg er overhodet ikke noe flink med design og slikt så derfor spør jeg om litt hjelp:)

Jeg skulle gjerne hatt både en som viser

Åpningstider i Julen og en for Generelle Åpningstider Mamoz Furuset

Jeg fant en fin en som jeg tenkte å lage noe tilsvare som med de samme åpnigstider.

Det er denne jeg har lagt ved som heter

"Åpningstider i Julen". men jeg vil gjerne ha den i A4 størrelse og også at det må tas bort Molde holder stengt lørdag. Er dette en enkel sak ?

Den andre filen jeg har lagt ved tenkte jeg skulle inneholde Generelle åpnignstider, men mangler en matchende bakrunn.

Kunne noen hjulpet meg med å ferdigstille disse med en passende bakrunn.

Takk for hjelp:)

_pningstider_Mamoz_Furuset.txt

post-164467-1261044391_thumb.png

Endret av elwapo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg lurte på om noen av dere raskt og enkelt kunne hjulpet meg å gjøre ferdig en A4 side hvor jeg skal ha åpnigstider til vår nye butikk her på furuset. Jeg er overhodet ikke noe flink med design og slikt så derfor spør jeg om litt hjelp:)

Jeg skulle gjerne hatt både en som viser

Åpningstider i Julen og en for Generelle Åpningstider Mamoz Furuset

Jeg fant en fin en som jeg tenkte å lage noe tilsvare som med de samme åpnigstider.

Det er denne jeg har lagt ved som heter

"Åpningstider i Julen". men jeg vil gjerne ha den i A4 størrelse og også at det må tas bort Molde holder stengt lørdag. Er dette en enkel sak ?

Den andre filen jeg har lagt ved tenkte jeg skulle inneholde Generelle åpnignstider, men mangler en matchende bakrunn.

Kunne noen hjulpet meg med å ferdigstille disse med en passende bakrunn.

Takk for hjelp:)

Jeg går off topic her, men ønsker likevel å kommentere dette. Selv om dette er en relativt liten oppgave, vil jeg ikke mene du bidrar til at Mamoz får god PR dersom du spør om "hjelp" til noe slikt på et online forum. Uttrykket "hjelp" på et diskusjonsforum som dette er synonymt med at du ønsker at noen skal gjøre dette gratis for deg. Og dette er normalt sett noe man vil betale en grafisk designer for å lage. Dersom du i teksten hadde nevnt honorar på noe vis, ville saken derimot vært ganske annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...