hushovd Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Den første microsoft smartfone her i landet, Qteks7070, er nå å få i butikk! Så den på Spaceworld på Bryn Senteret i Oslo. Fantstisk skerm på den! Kosta 4998,- med telenor. Venter egentlig på T610 -men jeg må si jeg blir fristet.... Arnfinn Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har sett den jeg og !Ser tøff ut Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Så den i butikk i går jeg også, 5600 skulle de ha uten abo. Venter også på t610 men ble også litt fristet av Qtek'en. Men det eksterne kameraet trekker ned synes jeg. Synes å ha lest at det kommer en smartphone med innebygget kamera snart, men husker ikke hvor jeg så det. Noen andre som vet noe om dette? Og bluetooth er jo ikke på telefonen... Lenke til kommentar
hushovd Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 kameraet var kjempe dorlig, men det er jo ikke det som er tingen med den telefonen. Men derimoter bluetooth en ting som strengt tatt burde være standar på en telefon i den pris klassen og målgruppen til brukeren. Det blir T610 for meg, først og frems med tanke på hvor mye du får for en forholdsvis lav pris. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du tenker nok på Mitac Mio. Den skal etter planen komme til Norge i tredje kvartal. http://www.amobil.no/index.php?article=557&visual=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå