Treasure Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg er på jakt etter en ny PC skjerm. Skjermen skal brukes til det meste, men det er spill som er hovedfokuset. Mine kriterier: - Lav responstid - 20 til 24 tommer - Gode farger - God innsynsvinkel - Prisklasse: 2000 - 4000kr, men fint om den ligger under 3000kr. - Veldig fint om skjermen har høyere refreshrate enn 60hz, men ikke et must. Har sett på følgende skjermer: Samsung Syncmaster XL2370 Samsung Syncmaster 2233RZ Samsung Syncmaster 2233RZ har hele 120hz, som er veldig bra for gaming, men kommer ikke til å bruke 3D funksjonen. Føler at det er litt bortkasta å kjøpe den skjermen da. Til tross for meget godt bilde på Samsung Syncmaster XL2370, så ser det ut til at den har litt etterslep, noe som er dumt i FPS spill. Noen erfaringer med skjermene som jeg har sett på, eller forslag til andre? Edit: Kjøpte meg Samsung Syncmaster 2233RZ og er meget fornøyd. Litt stiv pris, men 120hz koster. Endret 11. januar 2010 av Treasure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå