AfterGlow Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det kommende Transformers-spillet utforsker et nytt og viktig kapittel i Transformers-historien. Les mer Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, jeg irriterer meg like mye over feilen her som i hundrevis av animeserier. Hvis skytevåpenet er oppfunnet, hvorfor i helvete svinger noen rundt på en øks fra oldtiden? Dont bring a knife to a gunfight Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, jeg irriterer meg like mye over feilen her som i hundrevis av animeserier.Hvis skytevåpenet er oppfunnet, hvorfor i helvete svinger noen rundt på en øks fra oldtiden? Dont bring a knife to a gunfight http://www.cracked.com/article_17019_5-rea...like-pussy.html Bla ned til nr. 3. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og hvem hadde vunnet av nr.1 og nr.3 ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har man en hel rase av levende roboter som konstant er i krig skulle man tro de var skuddsikre nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og hvem hadde vunnet av nr.1 og nr.3 ? Nr.1 hadde nok tatt ned alle de andre i sitt rette element. Midt på slagmarken derimot. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gah, jeg irriterer meg like mye over feilen her som i hundrevis av animeserier.Hvis skytevåpenet er oppfunnet, hvorfor i helvete svinger noen rundt på en øks fra oldtiden? Dont bring a knife to a gunfight Lykke til med å finne kommandosoldater som kun har skytevåpen. Man kan gå tom for kuler... eller batteri (hva laser angår). Ekte menn, eller roboter, har sverd eller øks på lur. Just in case. Så jo hva Optimus brukte de til i siste film Ellers, det er jo virkelighetsflukt dette dreier seg om, så hvorfor sette deg fast i realisme? Skulle ellers ønske de laget et nytt spill basert på G1 Transformers. Det hadde vært rått. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Gah, jeg irriterer meg like mye over feilen her som i hundrevis av animeserier.Hvis skytevåpenet er oppfunnet, hvorfor i helvete svinger noen rundt på en øks fra oldtiden? Dont bring a knife to a gunfight Fordi å mose noen med en hefti øks er kult. Skal du finne ting som ikke stemmer med realismen trenger du ikke lete så altfor lenge når det gjelder transformers Endret 24. desember 2009 av Amaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg