Sacho_chan Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Du sier kanskje noe der ja Det beste forspillet er det du styrer selv, der du gjør det du liker, det han liker, og han gjør med deg det du liker og du gjør med han det han liker Bra sakt Lenke til kommentar
Fattigfanten Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Få dama til å ligge naken på ryggen og kyss henne ømt og forsiktig rundt den ene foten/ankelen. Spre beina hennes litt lett og forsiktig og kyss den andre foten/ankelen. Kyss sakte oppover innersiden av hvert av hennes bein vekselvis i fra det ene til det andre med vekselvis våte åpne ømme og krevende lange varme gode kyss, som veldig, veldig sakte, millimeter for millimeter jobber seg oppover nærmeree og nærmere. Når man kommer helt opp så må man kysse helt inn i kroken mens man bare lar kinnet veldig lett berøre av og til. Kyss så videre oppover mage og under brystene, fra side til side, slik at kinnet berører underkanten av de begge. Kyss oppover imellom brystene og så nedover hvert bryst og rundt brystvortene, men uten kysse eller å suge på de. Kyss nedover i mellom brystene igjen, nedover magen og så rett på sak. Stimuler henne med tunge og/eller fingre nesten til orgasme. Bruk trykk og hastighet til å regulere det slik at hun ikke får lov til å komme når hun nesten kommer, stopp helt opp om nødvendig, og vær litt mer ivrig for hver gang hun slapper av igjen. Etter noen ganger så stimulerer dere henne nesten helt til en orgasme, og så ta dere henne så rått og hardt. :-) Det er ikke meningen å være slem, men jeg hadde kjedet meg gjennom dette... Det finnes ingen som helst fasit på forspill. Noen vil kanskje ha det der romantiske klisset, jeg vil helst bli pinnet oppetter en dør/vegg. Fast og bestemt. Vi har alle våre meninger og meningers valg, og det har vi heldigvis lov til. Men ellers så virker svaret ditt ikke akkurat som en beskrivelse på noe forspill, spør du meg....?? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi har alle våre meninger og meningers valg, og det har vi heldigvis lov til. Men ellers så virker svaret ditt ikke akkurat som en beskrivelse på noe forspill, spør du meg....?? Joda, men dette mennesket kom med "fasiten" på forspill uten å i det hele tatt tenke på at mennesker er individuelle og liker forskjellige ting. At jeg blir tent av at noen drar meg i håret, så er det forspill for meg. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Okey, bare fortelle meg da hvordan drømmeforspillet ditt ville vært? Jeg vil bare vite hvordan et forspill gjøres, uansett om det gjøres på forkjellige måter. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior Nice Må si ærlig at det høres helt hærlig ut! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior Nice Må si ærlig at det høres helt hærlig ut! Det er som den reklamen: Det er enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior Nice Må si ærlig at det høres helt hærlig ut! Det er som den reklamen: Det er enkle er ofte det beste Hehe Lenke til kommentar
Gjest fremdeles anonym;) Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ok så her har vi svarene fra: 4-5 bit puta, ikvell tar jeg den tørr, jog mortania som har sansen for å bli dominert:P tja kansje litt ensidige svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior Fail Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kjæle, kose, klemme! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Beste forspill ever:"Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Den var faen meg bra... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det beste forspillet er helt klart der man gir og tar. Noen ganger kan det være deilig å bare gi, og noen ganger deilig å bare få. Men sånn jevnt over så skal man gi og ta Kleineste er vel forspill der man blir oversett og ikke føler seg særlig tiltrekkende. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det beste forspillet er det som kommer uventet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Alternativ til bite i puta: "Inn skal den, om vi så skal grine begge to!!" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Variere mellom hardt og rått og sakte, egentlig. Alt fra en vegg til sakte tenning med fingring, runking, oralsex, osv.. Endret 9. februar 2010 av malnor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg tror jeg og mortania har ganske lik smak når det gjelder sex og forspill, gitt. Lenke til kommentar
Markussss Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) =) Endret 8. september 2016 av Markussss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg