Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken forspill synes du er best?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få dama til å ligge naken på ryggen og kyss henne ømt og forsiktig rundt den ene foten/ankelen.

Spre beina hennes litt lett og forsiktig og kyss den andre foten/ankelen.

Kyss sakte oppover innersiden av hvert av hennes bein vekselvis i fra det ene til det andre med vekselvis våte åpne ømme og krevende lange varme gode kyss, som veldig, veldig sakte, millimeter for millimeter jobber seg oppover nærmeree og nærmere.

Når man kommer helt opp så må man kysse helt inn i kroken mens man bare lar kinnet veldig lett berøre av og til.

Kyss så videre oppover mage og under brystene, fra side til side, slik at kinnet berører underkanten av de begge.

Kyss oppover imellom brystene og så nedover hvert bryst og rundt brystvortene, men uten kysse eller å suge på de.

Kyss nedover i mellom brystene igjen, nedover magen og så rett på sak.

Stimuler henne med tunge og/eller fingre nesten til orgasme.

Bruk trykk og hastighet til å regulere det slik at hun ikke får lov til å komme når hun nesten kommer, stopp helt opp om nødvendig, og vær litt mer ivrig for hver gang hun slapper av igjen.

Etter noen ganger så stimulerer dere henne nesten helt til en orgasme, og så ta dere henne så rått og hardt.

:-)

Det er ikke meningen å være slem, men jeg hadde kjedet meg gjennom dette... Det finnes ingen som helst fasit på forspill. Noen vil kanskje ha det der romantiske klisset, jeg vil helst bli pinnet oppetter en dør/vegg. Fast og bestemt.

Vi har alle våre meninger og meningers valg, og det har vi heldigvis lov til. :yes:

Men ellers så virker svaret ditt ikke akkurat som en beskrivelse på noe forspill, spør du meg....?? :hmm:

Lenke til kommentar
Vi har alle våre meninger og meningers valg, og det har vi heldigvis lov til. :yes:

Men ellers så virker svaret ditt ikke akkurat som en beskrivelse på noe forspill, spør du meg....?? :hmm:

Joda, men dette mennesket kom med "fasiten" på forspill uten å i det hele tatt tenke på at mennesker er individuelle og liker forskjellige ting. At jeg blir tent av at noen drar meg i håret, så er det forspill for meg. Enkelt og greit :p

Lenke til kommentar
Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior :p

Nice :D Må si ærlig at det høres helt hærlig ut! :)

Det er som den reklamen: Det er enkle er ofte det beste :)

Hehe :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest fremdeles anonym;)

ok så her har vi svarene fra: 4-5 bit puta, ikvell tar jeg den tørr, jog mortania som har sansen for å bli dominert:P tja kansje litt ensidige svar

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Forspill tror jeg burde være slik : Hive av klærne og begynne å fingre henne. Så vente litt, så bare smelle på til det ikke er mer futt i Junior :p

Fail :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...