Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken forspill synes du er best?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som gutt ville følt meg brukt om kjæresten ba meg "stappe den inn"...

Humor er viktig for meg, og jeg bruker det gjerne som en del av forspillet. Enten jeg drar henne i håret eller dasker henne på rumpa.

Hehe, dasking på rompa pleier typen min å gjøre for morroskyld under forspillet. Det gjør forspillet litt morsom i tillegg til at det skal være følsom, intimt etc :)

Lenke til kommentar

Bare det å stappe den inn kan være litt smertefullt for jenten. Av mange grunner. Å ikke være våt nok er vel noe som gjelder for de fleste, men med den som kanskje har litt større skamlepper (hater det ordet -.-) kan det være et resultat av at huden blir dradd med i samme slengen. Jeg må som regel hjelpe til litt selv ved å "åpne døren".

Lenke til kommentar
Lol syns det er ganske lett :)

Er bare at jeg får ståpikk som faen så går det meste av seg sjøl

Fyttifaen for noen ignorante idioter dere er!

Her er hva dere skal prøve:

Få dama til å ligge naken på ryggen og kyss henne ømt og forsiktig rundt den ene foten/ankelen.

Spre beina hennes litt lett og forsiktig og kyss den andre foten/ankelen.

Kyss sakte oppover innersiden av hvert av hennes bein vekselvis i fra det ene til det andre med vekselvis våte åpne ømme og krevende lange varme gode kyss, som veldig, veldig sakte, millimeter for millimeter jobber seg oppover nærmeree og nærmere.

Når man kommer helt opp så må man kysse helt inn i kroken mens man bare lar kinnet veldig lett berøre av og til.

Kyss så videre oppover mage og under brystene, fra side til side, slik at kinnet berører underkanten av de begge.

Kyss oppover imellom brystene og så nedover hvert bryst og rundt brystvortene, men uten kysse eller å suge på de.

Kyss nedover i mellom brystene igjen, nedover magen og så rett på sak.

Stimuler henne med tunge og/eller fingre nesten til orgasme.

Bruk trykk og hastighet til å regulere det slik at hun ikke får lov til å komme når hun nesten kommer, stopp helt opp om nødvendig, og vær litt mer ivrig for hver gang hun slapper av igjen.

Etter noen ganger så stimulerer dere henne nesten helt til en orgasme, og så ta dere henne så rått og hardt.

:-)

Lenke til kommentar
Få dama til å ligge naken på ryggen og kyss henne ømt og forsiktig rundt den ene foten/ankelen.

Kyss sakte oppover innersiden av hvert av hennes bein vekselvis i fra det ene til det andre med vekselvis våte åpne ømme og krevende lange varme gode kyss, som veldig, veldig sakte, millimeter for millimeter jobber seg oppover nærmeree og nærmere.

Når man kommer helt opp så må man kysse helt inn i kroken mens man bare lar kinnet veldig lett berøre av og til.

Kyss så videre oppover mage og under brystene, fra side til side, slik at kinnet berører underkanten av de begge.

Kyss oppover imellom brystene og så nedover hvert bryst og rundt brystvortene, men uten kysse eller å suge på de.

Bruk trykk og hastighet til å regulere det slik at hun ikke får lov til å komme når hun nesten kommer, stopp helt opp om nødvendig, og vær litt mer ivrig for hver gang hun slapper av igjen.

Etter noen ganger så stimulerer dere henne nesten helt til en orgasme, og så ta dere henne så rått og hardt.

Det er ikke meningen å være slem, men jeg hadde kjedet meg gjennom dette... Det finnes ingen som helst fasit på forspill. Noen vil kanskje ha det der romantiske klisset, jeg vil helst bli pinnet oppetter en dør/vegg. Fast og bestemt.

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Det er ikke meningen å være slem, men jeg hadde kjedet meg gjennom dette... Det finnes ingen som helst fasit på forspill. Noen vil kanskje ha det der romantiske klisset, jeg vil helst bli pinnet oppetter en dør/vegg. Fast og bestemt.

mortania: kan du fortelle hvordan et forspill er slik du liker det ? :)

Lenke til kommentar

Forrige gang jeg hadde noe som kan minne om et forspill ble jeg "tvunget" til å kysse ved å bli dratt i håret så hodet bøyde seg bakover. Jeg har ikke så veldig mye forspill. Er mer "ta meg nå/nå kommer jeg og tar deg" greien jeg liker ^^ For all del, oralsex en gang i blant er ikke å forakte, men jeg ser ikke på det som et forspill, jeg ser på det som kos, siden det som regel vå foregå i 45 minutter for at jeg skal få noe ut av det i det hele tatt :p

Jeg vil tro forspill er like indivituelt som personen(e)

Lenke til kommentar

Forrige gang jeg hadde noe som kan minne om et forspill ble jeg "tvunget" til å kysse ved å bli dratt i håret så hodet bøyde seg bakover. Jeg har ikke så veldig mye forspill. Er mer "ta meg nå/nå kommer jeg og tar deg" greien jeg liker ^^ For all del, oralsex en gang i blant er ikke å forakte, men jeg ser ikke på det som et forspill, jeg ser på det som kos, siden det som regel vå foregå i 45 minutter for at jeg skal få noe ut av det i det hele tatt :p

Jeg vil tro forspill er like indivituelt som personen(e)

Du sier kanskje noe der ja :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...