Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken forspill synes du er best?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil vite hvordan forspill egentlig funker.

Hva er best? Noen som evt. kan fortelle demmes forspill elr noe de vil ha i et forspill?

Hvordan det fungerer :p? Det fungerer slik at begge blir tent og skal greie å ha et vellykket samleie :yes:

Du starter med roting/klining og gjør det om til et forspill :)

Don't kill me if I'm wrong folkens :p

Lenke til kommentar
Det som er best er om du kommer hjem fra jobb/fotball/venner og dama har tatt forspillet alene.. ;)

Det har du rett i, lurt å tømme rognposen før man drar til dama ettersom man holder ut lengere senere, men man må fortsatt kjøre forspill på dama da ;) Det som er viktig :p Ellers ender det med smerter for dama, og en ørken for penisen (med mindre dama er klar når du går inn døra da)

Lenke til kommentar

I min verden kan det være vanskelig å definere hva som går under forspill enkelte ganger. Det er stort sett avhengig av dama og hennes "mood". Som gutt trenger jeg fint lite forberedelser til sengeaktiviteter. Det holder lenge at dama har lyst på meg, og viser det på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Beste forspill ever:

"Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!"

Men fra spøk til alvor. Det finnes ingen fasit. Det kommer an på personen. Noen liker en romantisk middag med levende lys etterfulgt av massasje med duftende oljer, mens andre igjen bare vil bli slengt opp mot en vegg, revet av klærne og få høre hvor skitne de er. Man må nesten føle seg litt frem.

Lenke til kommentar
Jojo, det vet jeg. Men det gjør jo så forferdelig vondt å bli tatt når man e tørr.
Hallooooo... Det er derfor dere skal ta forspillet på forhånd mens dere venter på oss. :p

:D

Jeg skrev det for å sette ting på spissen, men det kan vel ikke kalles forspill om jenta fortsatt er tørr...

Hva som er det perfekte forspill aner jeg ikke. Jeg vet hvordan jeg skal tenne egen dame, men jeg tviler på det er noe som funker på alle...

Lenke til kommentar
Jojo, det vet jeg. Men det gjør jo så forferdelig vondt å bli tatt når man e tørr.
Hallooooo... Det er derfor dere skal ta forspillet på forhånd mens dere venter på oss. :p

Jamen hva om ei jente har problemer med å gjør seg selv våt da? At hun kanskje ikke tenner på det hun selv gjør? Da blir det kanskje litt problematisk da? Og er ikke sex ment for at man skal kose seg og gjøre det sammen? Greit at noen liker vill, heftig sex, men ja..

Det er likavell trist at gutta bare skal komme hjem eks. etter jobb og stappe kuken i fitta. Hvis typen hadde gjort det på meg, hadde jeg følt meg forferdelig brukt og hadde blitt dypt såra og slått opp!

Lenke til kommentar
Jamen hva om ei jente har problemer med å gjør seg selv våt da? At hun kanskje ikke tenner på det hun selv gjør? Da blir det kanskje litt problematisk da? Og er ikke sex ment for at man skal kose seg og gjøre det sammen? Greit at noen liker vill, heftig sex, men ja..

Det er likavell trist at gutta bare skal komme hjem eks. etter jobb og stappe kuken i fitta. Hvis typen hadde gjort det på meg, hadde jeg følt meg forferdelig brukt og hadde blitt dypt såra og slått opp!

Jo, jeg skjønner hva du mener. Og kommentaren min var egentlig bare ment på spøk.

På den annen side så kanskje du hadde likt å føle deg brukt?

Lenke til kommentar

Tilbake til topic for min del. Tydelig at spøken min ikke slo godt an.

Et forspill funker slik at begge blir klar for sex. Om dama ikke blir klar, er enten forspillet for kort eller vil hun rett og slett ikke.

Om trådstarter fortsatt er tørr etter forspill og hun egentlig vil ha sex, har forspillet vært for kort eller utført feil.

Typiske råd er kyss, klapp og klem. Nakke, mage, hals osv. Hva som fungerer varierer fra jente til jente. På gutter fungerer alt...

Lenke til kommentar

Jo, jeg skjønner hva du mener. Og kommentaren min var egentlig bare ment på spøk.

På den annen side så kanskje du hadde likt å føle deg brukt?

Aa, okok ;) Nei, jeg tenner ikke på det :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...