Heradon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hei, jeg sitter nå fast på 99% på en oppdatering og 2 andre som ikke har fått starta med. Jeg har prøvd å laste ned oppdateringer manuelt. Jeg får lasta ned det frittstående installsjonsprogrammet fra microsoft sin side, men oppdatere vil den ikke. VISTA vil heller ikke installere "Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable" som trengs for dataspill. Enkelte ganger henger vinduer seg opp som TASK manager f.eks. Den har også blitt tregere og det tar evigheter å slå den av siden den vil hele tida konfigurer oppdateringer som den ikke har installert ferdig. Endret 17. desember 2009 av Lube Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Aller først: -Ekte vare? -Tidssone og klokke riktig definert? -Virus eller annet "dritt" i maskinen? -Noen funksjoner blokkert av brannmur/Antivirus-program?(eller aktive-x) -Tilgang med Admin rettigheter? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 - Alt er ekte, selv alle softwares - Tiddsone stemmer - Brannmur er fullstendig slått av. Anti-virus har jeg nylig fått (ingen virus funnet), men problemet starta før det. - Jeg er Admin Lenke til kommentar
Erikmy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 - Alt er ekte, selv alle softwares- Tiddsone stemmer - Brannmur er fullstendig slått av. Anti-virus har jeg nylig fått (ingen virus funnet), men problemet starta før det. - Jeg er Admin Forsøk å slette alt som ligger i windows\SoftwareDistribtion og kjør automatiske oppdateringer på nytt. Hvis ikke det hjelper, kan Systemgjenoppretting være tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå