enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvordan sette man levetiden på en cookie til uendelig? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Nå er jeg ikke bombesikker, men tror ikke det finnes noen måte å sette levetiden til uendelig. Det du derimot kan gjøre er å sette den til noen år (i sekunder). Utsett problemet er mitt motto Eks: //sette tiden til et år myCookie.setMaxAge((60 * 24 * 3600)*12); Så kan du jo gange videre med så mange år du ønsker. Ved å bruke så lang tid vil det ha bortimot samme effekten som uendelig (litt avhengig av hva du faktisk skal bruke cookien til, men funker i de fleste tilfeller) Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Den var faktisk ikke så dum Enda et eksempel på at NITHere er de smarteste i verden. lol Cookien skal bare inneholde navnet på mennesker som er innom siden min + info om de har skrevet i gjesteboken min eller ikke (hvis de ikke har det så blir det bråk!! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå