Gå til innhold

Iron Man 2-trailer sluppet

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er Rourkes ledestjerne framover, spår jeg han en ganske så kort retur til Hollywoods A-liste. Om mannen har langsiktige ambisjoner bør han finne seg roller som krever at han får utfordret og brukt sitt talent - dette derimot er ren prostitusjon.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Noe sier meg at selv om denne traileren visstnok ikke interesserer Montag, så vil han sikker ha flest innlegg i denne tråden snart om denne filmen som for han virker så uinteressant. Det er et paradoks. :wee:

Som med den første filmen, så ser denne mest interessant ut når folk ikke er i sine drakter. Jeg gleder meg veldig til å se Downey Jr. og herr Rourke utfolde seg, slik jeg vet en dyktig regissør som Favreau pleier å gi rom for.

Usikkerhetsmoment er nye skribenten. Men han gjorde jo en grei jobb med Tropic Thunder.

Lenke til kommentar
slik jeg vet en dyktig regissør som Favreau pleier å gi rom for.

Hehe, en mann som har slike mesterverk som Elf og Zathura på merittlisten kan vanskelig beskrives som annet enn uhyre dyktig.

Han er utvilsomt i elitedivisjonen - dog ikke helt der oppe med McG, Emmerich, Abrams og Bay.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Ikke alle kan ha dine preferanser vet du. Og dyktig er han, med god forståelse for hvordan man skal gjøre slike filmer som dette riktig. Finne essensen i det. Er vel kun Raimi, Donner, Nolan og Burton som har klart det skikkelig i tillegg til han. Det er en lang liste med regissører som ikke har maktet dette. Favreau regisserte en av de beste filmene som har kommet innen den sjangeren og han hadde fokuset på det rette: Karakterene og ikke deres alter-ego. Iron Man var en god film om Iron Man, en veldig god film om Tony Stark.

Så får vi håpe han ikke går i Raimi-fellen og prøver å introdusere for mye. Spørs også hvor lurt det var å droppe alkoholisme-storyen til Stark, som fra originalmaterialet er en av de sterkeste.

Jeg er positivt innstilt og han har min tillit. Jeg tror dette kan bli bra, selv om det skal mye til for å overgå den første.

Lenke til kommentar

Rourke sin karakter så, i traileren, litt mer "fjollete" ut. Men det har vel litt med at jeg ikke kjenner særlig godt til Whiplash. Hadde vel fått samme inntrykk om jeg hadde sett en trailer med Spider-Man uten å vite noenting på forhånd.

Håper han får mye spillerom, Rourke er en fenomenal skuespiller. Så også et kort glimt av Samuel L. Jackson sin karakter (som var med i den første også, men det etter rulleteksten). Han har jo signert til å spille den karakteren i 9 (!) filmer. Dukker sikkert opp i Thor og Captain America filmen også, for ikke å snakke om The Avengers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...