Dotten Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da er, i skrivende stund, Iron Man 2 traileren nettopp sluppet. Den ser herlig ut, om jeg må si det selv: http://www.apple.com/trailers/paramount/ironman/ Rourke og Downey Jr, dette blir vel smått himmelsk for superheltfans? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe, det der så mildt sagt meget uinteressant ut. Den første filmen hadde noen artige tilløp, dette derimot ser kun ut for å være ren melking av publikum. Hvorfor skusler Rourke bort sitt talent på slik dusinvare? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tro det eller ei, så er penger en stor drivkraft for veldig mange, Montag. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Om det er Rourkes ledestjerne framover, spår jeg han en ganske så kort retur til Hollywoods A-liste. Om mannen har langsiktige ambisjoner bør han finne seg roller som krever at han får utfordret og brukt sitt talent - dette derimot er ren prostitusjon. Endret 17. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Noe sier meg at selv om denne traileren visstnok ikke interesserer Montag, så vil han sikker ha flest innlegg i denne tråden snart om denne filmen som for han virker så uinteressant. Det er et paradoks. Som med den første filmen, så ser denne mest interessant ut når folk ikke er i sine drakter. Jeg gleder meg veldig til å se Downey Jr. og herr Rourke utfolde seg, slik jeg vet en dyktig regissør som Favreau pleier å gi rom for. Usikkerhetsmoment er nye skribenten. Men han gjorde jo en grei jobb med Tropic Thunder. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) slik jeg vet en dyktig regissør som Favreau pleier å gi rom for. Hehe, en mann som har slike mesterverk som Elf og Zathura på merittlisten kan vanskelig beskrives som annet enn uhyre dyktig. Han er utvilsomt i elitedivisjonen - dog ikke helt der oppe med McG, Emmerich, Abrams og Bay. Endret 17. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Ikke alle kan ha dine preferanser vet du. Og dyktig er han, med god forståelse for hvordan man skal gjøre slike filmer som dette riktig. Finne essensen i det. Er vel kun Raimi, Donner, Nolan og Burton som har klart det skikkelig i tillegg til han. Det er en lang liste med regissører som ikke har maktet dette. Favreau regisserte en av de beste filmene som har kommet innen den sjangeren og han hadde fokuset på det rette: Karakterene og ikke deres alter-ego. Iron Man var en god film om Iron Man, en veldig god film om Tony Stark. Så får vi håpe han ikke går i Raimi-fellen og prøver å introdusere for mye. Spørs også hvor lurt det var å droppe alkoholisme-storyen til Stark, som fra originalmaterialet er en av de sterkeste. Jeg er positivt innstilt og han har min tillit. Jeg tror dette kan bli bra, selv om det skal mye til for å overgå den første. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Elsket den første filmen, dette ser bra ut. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Arg, jeg liker lite Apple. Her er en måte for oss som ikke har Quicktime å se denne: http://linuxtidbits.wordpress.com/2009/08/...le-trailer-fix/ Kjør bare denne: ./atget http://movies.apple.com/movies/paramount/i...-tlr1_1080p.mov Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det så artig ut, igjen mest på grunn av Downey Jr som bærte film nummer 1. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Rourke sin karakter så, i traileren, litt mer "fjollete" ut. Men det har vel litt med at jeg ikke kjenner særlig godt til Whiplash. Hadde vel fått samme inntrykk om jeg hadde sett en trailer med Spider-Man uten å vite noenting på forhånd. Håper han får mye spillerom, Rourke er en fenomenal skuespiller. Så også et kort glimt av Samuel L. Jackson sin karakter (som var med i den første også, men det etter rulleteksten). Han har jo signert til å spille den karakteren i 9 (!) filmer. Dukker sikkert opp i Thor og Captain America filmen også, for ikke å snakke om The Avengers. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Rockwell har jo også en rolle, og frøken Scarlett. Blir mange skurker dette her, men satser på at Favreau er en bedre sjonglør enn Raimi. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser ut til at jeg må ta en tur på kino kort tid etter 7. mai! Gleder meg til mer Iron Man. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det så artig ut, igjen mest på grunn av Downey Jr som bærte film nummer 1. Second that. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 JA, ja og ja! Dette her blir knall, kan ikke vente! Den siste scenen i den trailere kan jeg leve lenge på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå