JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kan ikke skryte av at jeg har sett så mange kjendiser, men Finn Kalvik er nå en av dem. Han traff jeg nemlig da jeg var på ferie til Pattaya! Bare ikke nekt, Finn; jeg hilste på deg på en bar i forbifarten rett ved homsestrøket der gogo-guttene selger rompene sine, og du bekreftet at det var deg. Sånn forløp det: Jeg, overrasket over å se nettopp han i slike omgivelser: - Neimen, der har vi jo Finn, jo! Finn, med brysk stemme og tydelig brydd og ukomfortabel over å ha blitt gjenkjent på et slikt sted: - Det er det, ja! Jaja.. alt man opplever her i denne forunderlige verden. Jeg er nå ett kjendismøte rikere, i hvert fall! 1 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det første som slår meg, er jo at der var jo du også. Hvor er det Finn skulle skille seg ut? Finn Kalvig har jeg også møtt og snakket med. Det samme med Kjell-M. Bondevik, Maria Mena, Søsteren til Morten Harket, Christoffer Sjøgren, Vendela Kirsebom, Toralv Maurstad m.fl. Men alltid morsomt å treffe kjendiser i virkeligheten :-) Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg var inget annet enn en feriegjest på villspor, som den urbane nordmann jeg er! Ja, ja, jeg kan ikke helt si de kjendisene du har møtt, er blant de interessante. Personlig har jeg altså vært på konsert med Morten Harket i egen person! Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Han har jeg vært på nachspiel med - måtte holde han i selene da, for å si det pent, hehe. Jævla sosial fyr! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå