Gjest Guest_MrNoName_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har noen spørsmål angående hele denne sida. Jeg kan ikke poste innlegget noe annet sted enn sex og samliv. Jeg har ingen anelse hvorfor. Hvordan blir jeg medlem ? (jeg gjorde alt jeg trodde var riktig, men fikk ingen e-post) Hva betyr "troll"? Hvorfor heter det "TS"? På forhånd takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du må være medlem for å poste noen andre plasser enn i sex å samliv. dette for at man kan være anonym for å poste i sex å samliv, og trenger derfor ikke bruker for å poste der. Troll er tull tøys å fanteri. TS er trådstarter. f.eks nå er du TS siden du startet denne tråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du må registrere deg, klikk her for å gjøre det. Opplever du fortsatt problemer, så send e-post til [email protected] for å få hjelp Denne tråden stenges, regner med ting vil løse seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg