Gå til innhold

ødelagt iPhone, trenger ny telefon, men hvilken?Hero, HD2, iPhone?

ken8

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en iPhone i ca 2mnd til den ble ødelagt.

Jeg bruker telefonen til å ringe, sms, synke kalender til outlook (ikke mail) og litt mp3/video på bussen.

Det jeg husker var det største irritasjonsmomentet med iPhone var sms skriving. Så å si umulig når man kjører bil :) Så der er en gammel Nokia bedre.

Må si HD2 frister litt, men er usikker på batteri tiden. Holder den i 1,5 dager når den er ny så varer den vel ikke en hel dag en gang når den er 6mnd?

Hero kan se ut til å bli vinneren, men det virker som om iPhonen er litt bedre på web-surfing? Jeg brukte iPhonen litt til det i sofaen osv. Fungerer Hero godt her?

Tar Hero, HD2 og iPhone ca like bra bilder? Ingen av de er vel noen racere.

Følger det med noe minnebrikke på Hero eller må dette kjøpes utenom. Hukser jeg likte at det var 32GB plass på iPhonen.

Så spørsmålet er egentlig, iPhone, Hero, HD2??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg husker var det største irritasjonsmomentet med iPhone var sms skriving. Så å si umulig når man kjører bil :) Så der er en gammel Nokia bedre.

Sikker på at det er så lurt???

Personlig ville jeg valgt Hero! Liker ikke iPhone, og Android tiltaler meg veldig :D HD2 har jeg dessverre ingen formening om...

Lenke til kommentar

"En undersøkelse gjort av Virginia Tech University viser nemlig at faren for ulykker øker med hele 23 ganger dersom man skriver eller leser sms mens man kjører."

Med andre ord hold deg langt unna meg og mine når du kjører bil.

--

Anbefaler Hero på det varmeste, hvis du trenger mer info om Hero så sjekk denne siden som er dedikert kun til Hero: http://androidforums.com/htc-hero/

Endret av andreasnicolai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...