Blårens Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jøss... Her skal man bare sjekke hvem som har overklokka mest så kan man faktisk ende opp med ett forumbarn Skummel utvikkling! Menne uansett: Hun var venninna til lillesøstera mi Hun var sjenert å viste vel egentlig ingen interesse for meg men så en dag la hun meg til på nettby og var vel ingenting mer enn det. Ca 1 uke etter så la jeg henne til på msn å det gikk egentlig som det gikk. Det spruta tekst og smileys som bare juling. plutselig hang vi mye i lag å småtafset og etterhvert litt vel mye tafsing.. så en dag når vi hadde vært ute å kjørt en tur så tok hun meg i hånda å tok meg med opp på rommet mitt og vi la oss ned på senga å klina ....så ble vi busted av lillesøstera mi Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) -Første, sånnen man fikk på skolen: Gikk i klasse sammen i 10 år uten noen form for flørt, jeg ble litt forelska og satte igang SMS-storm fra helheim, litt drama frem og tilbake og etterhvert var vi sammen. -Ei som ville være min, men som aldri helt ble det, for å få med en forumhistorie: (foregår på annet, mindre fora)I en tråd om hva som var sjarmerende skrev hun fremmedord. Jeg sendte PM om at hun var usedvanlig søt med en skokk fremmedord for å teste, vi msn'et en stund, traff hverandre en dag mens hun hadde skrantendte samboer uten noe humbug, neste gang jeg besøkte henne klinte vi før jeg var ute av bilen. -Ei via jobb: Bytta jobb, så søt vaskedame, vaskedame var russ, inviterte vaskedamer på vors med noen kollegaer, vaskedame roter med kamerat, noen om, men og hytteturer senere var vi sammen -Ei via fritid: Var i samme ungdomsklubb(kristen sak), spilte monopol, treftes litt flaut sammen med felles venner utenfor(den klassiske A(venninne av jente) ringer B(kamerat av gutt) for å spille noe/henge, med den skjulte hensikt at C(jente) skal få treffe D(gutt). Hold litt hender under pleddet en stund, og ble etterhvert sammen. -Ei via tilfeldigheter: Gammel, perifer bekjent(venners venners venn typisk) kommenterer noe på facebook som skaper litt debatt, samtalen utvikler seg utover alle mulige tema og fortsetter noen dager på nett, jeg drar hjem til henne en full natt for å prøve spikermatta hennes, henger jevnlig etter det, og etter at jeg er treg i laaaang tid(for å være helt sikker), ble vi kjærester for litt siden og har det kjempestas Endret 17. desember 2009 av toth Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg møtte kjæresten min via ei venninne som var sammen med en kompis av ham. Møttes hos kjæresten til venninna mi noen ganger å fikk en fin tone der. Gikk deretter videre til nettby og så msn. Kunne prate sammen på msn i flere timer i strekk uten å gå lei. Vi møttes ikke så veldig ofte til å begynne med da han bodde i Ålesund og jeg i Kristiansund, men det ble noen småmøter på diverse fester hos kompisen hans. Jeg tenkte ikke på ham som noe mer enn en venn, og trodde ikke jeg hadde noen spesielle følelser for ham før jeg så at statusen hans på facebook ble endra til "In a relationship". Da kjentes det ut som om alt bare falt sammen rundt meg, og resten av dagen satt jeg bare på rommet mitt og gråt. Heldigvis for min del varte det bare i noen få dager før det skar seg... Så gikk det ei stund før jeg nok en gang skulle på samme fest som ham, og denne gangen ble det til at han fulgte meg hjem utpå natta. Når vi skulle si hade ble vi stående å kline i ei lang stund før vi avtalte å møtes neste dag(17. mai). Var ganske spente/nervøse begge to dagen etterpå, men det gikk fint og dermed var vi sammen Var først litt over et år med avstandsforhold før han flyttet til samme by som meg, og nå i sommer flyttet vi sammen Har nå vært sammen i over 2,5 år, og jeg er temmelig sikker på at det blir ei god stund til Ble litt langt dette gitt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hun jeg har hatt det mest seriøse forholdet med møtte jeg på internett faktisk Så avtalte jeg å møte henne i byen, tok henne med på kafè og drakk en kopp med te og ble mer kjent... Så ble vi sammen dagen etterpå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så flask alle dere som møter jenter på nette er da. Har aldri gått den veien for meg hehe. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hun jeg har hatt det mest seriøse forholdet med møtte jeg på internett faktisk Så avtalte jeg å møte henne i byen, tok henne med på kafè og drakk en kopp med te og ble mer kjent... Så ble vi sammen dagen etterpå Gift 3 dagen og skilt 4 dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så gikk det ei stund før jeg nok en gang skulle på samme fest som ham, og denne gangen ble det til at han fulgte meg hjem utpå natta. Når vi skulle si hade ble vi stående å kline i ei lang stund før vi avtalte å møtes neste dag(17. mai). Var ganske spente/nervøse begge to dagen etterpå, men det gikk fint og dermed var vi sammen Spesielt spennende og nervøst fordi jeg knapt kunne huske noe som helst fra den natta og jeg var stein hakke dritings, samt fyllenerver dagen derpå. Meeen det gikk da greit. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sendte flørtemeldinger til en god gjeng søte jenter på nettby, fikk et positiv svar og vi møttes vel Lørdagen etter det Nå har vi vært sammen i 7måneder og jeg har aldri hatt det så bra Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Første kjæresten møtte jeg gjennom en felles venninne av oss. Hang mye sammen (mest på hans invitativ, jeg var litt nybegynner på sånt) og plutselig var vi kjærester. Var sammen i 2,5 år. Andre møtte jeg på en fest jeg egentlig ikke skulle på fordi jeg hadde kjærlighetsorg til tusen (ikke pga kjæreste nr1). Lang historie, men vi fant tonen og to dager etter tok jeg toget til Moss og der var jeg veldig mye det kommende halvåret. Dessverre måtte han flytte til Tromsø. Har aldri vært like glad i noen som han der. Tredje kjæresten møtte jeg fordi han skulle levere noen filmer hos venninnen min. Utvekslet ikke et eneste ord med han, men dagen etter sendte han meg melding på facebook og etter en månedstid var vi kjærester. Det varte riktignok ikke så lenge. Fjerde møtte jeg i burdagen til en jeg gikk i klassen med på VGS. Hun datet en annen kompis av meg atm, men fire måneder etter begynte jeg å gjøre det. =D Møtte hun på byen og vi catcha up. Så flytta hun til utlandet, snipp snapp snute. Kjærestematerialet jeg jobber med om dagen ble jeg spleisa med. Første gang noe sånt har funka, men dette ser ut til å gå riktig veien. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ebay.. Type oppblåsbar kjæreste? Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det hele startet med hu skreiv til meg på msn og lurte på om vi skulle finne på noe en dag. jeg kjente hu ikke noe mer en at jeg sa hei til hu på skola. men etter den første dagen vi hadde funnet på noe begynte vi å skrive veldig mye meldinger. uheldig vis skulle jeg på jakt den helgen vi hadde funnet tonen( jeg ville på jakt men, ikke like mye som før ) etter at jakta var over møtte jeg henne på samme dagen som jeg kom hjem. da ville hu se på film. men da vi så på, begynte hu i kile meg( jeg er VELDIG kilen). jeg vrei og vengte meg i senga helt til jeg lå flat på gulvet med henne over meg. da så vi værandre i øynene og hu kyssa meg. da skjønnte vi at det skulle bli oss. Endret 18. desember 2009 av DoNotCoverMyComputerFan Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 ...Det spruta tekst og smileys som bare juling. ... Jævelig bra sagt Kjæresten min har allerede postet hvordan vi ble sammen, men hun glemte den biten med at hun sa hun ikke var interessert, for så å spørre meg et par dager etterpå om jeg ville ha besøk til helgen. Jeg liker damer som kan ombestemme seg! Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jævelig bra sagt Kjæresten min har allerede postet hvordan vi ble sammen, men hun glemte den biten med at hun sa hun ikke var interessert, for så å spørre meg et par dager etterpå om jeg ville ha besøk til helgen. Jeg liker damer som kan ombestemme seg! samme her:) ( den biten med ombestemelse) Endret 18. desember 2009 av DoNotCoverMyComputerFan Lenke til kommentar
trixis_ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi møttes på byen Han var 22 og jeg 20.. En fyr i hvit dress hadde stjelt katteørene mine (var halloween) og jeg trodde det var kjæresten min. Maste og gravde om ørene hele kvelden til jeg faktisk ble med han hjem.. Vel hjemme hos han ringer ei av venninnene mine og spør hvor jeg er.. Joda, jeg var hjemme hos han fyren som hadde stjelt ørene mine.. Men da kunne hun fortelle at hun hadde fått ørene hos han som hadde stjelt dem fra meg. Da skjønte jeg plutselig at jeg hadde forvekslet han ene fyren med en annen en.. moro. Det som er litt morsomt var at han som tok ørene mine, flørtet med meg og derfor jeg turde spurre en annen fremmed mann om ørene mine.. Dagen etter fulgte han meg hjem (kl 7 om morraen fordi jeg skulle få besøk) og la meg til på Facebook og spurte meg på date. Dette er 2 år siden og nå er vi samboere Skulle gjerne møtt mannen i hvit dress og takket ham for samboeren min.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hun hadde nydeli smal kropp med pirrende avrunet kanter. Jeg var som en blikkboks men, helt betatt av skjønneten som kjent var den mest sett av guttene der jeg kom fra. Dette er min historie om hvordan jeg unnfanget min skjønnhet. Det var en mørk og kald høst kveld. Jeg satt på rommet mitt og hørte regnet trippet ned på ruten min fra taket, vinden lekte med trerne, jeg kunne høre det raslet. Jeg hørte en lyd "bip! bip!" lød det. På skjermen kom det en beskjed "Message received". Det var ei vennine, nokså godt bekjent. Hun ville at jeg skulle komme over, ville finne på noe. Jeg tenkte om jeg turte, giddet jeg egentlig. Det hadde sluttet å regnet, hvis jeg tok snarveien over "netthandelensletta" ville jeg være der på bare et kvarter. Jeg bestemte meg for endelig å dra. Utenfor huset hennes var det en stor dør. Det var fortsatt vått ute pågrunn av uværet. jeg ringte på å ventet på at noen skulle åpne. Jeg hørte skritt der inne, nermet seg nermere døren for hvert sekund, mer intens. I det døren skled opp så jeg min vennine, hun inviterte meg inn og jeg var ikke beskjeden lenger. Jeg gikk rett inn, hadde vært der før så kjente jo huset. I det jeg gikk mot stuen fikk jeg se henne. Jenta jeg hadde drømt om, jenta i mitt minnekort, i mine stikkkontakter selv cd-åpningen min blomstret av glede. Jeg strakte ut min lange usb kabel og hun åpnet sin usb port og vi overførte vår kjærlighet til hverandre. Vår ekstern hardisk er allerde blitt to år, og vi har nummer to allerde på vei. sykehuset "komplett" mener de har rask leveringstid. I dag er jeg i godt humør fordi min kjære sa ville skulle prøve noe nytt, ta den inn i HDMI porten!!!!!!! Den er jo mye trangere og mindre. Uansett skal oppdatere dere. VI snakkes, lykke til med kjærligheten alle sammen! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Dro på forumtreff, og et par uker senere så var vi sammen. I mellomtiden hadde jeg vært på besøk hos han en del ganger, sammen med en felles venn. Så en dag spurte han om vi skulle treffes, og da hadde vi aldri truffet hverandre alene, men det gikk kjempefint. Så spurte han meg og jeg ville være med han på hytta, og jeg takket ja. Og der skjedde vel resten Har nå vært sammen i rundt 9 måneder. Edit: Er 18 år nå, ble sammen da jeg var 17. Han er et år yngre enn meg. Endret 19. desember 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg møtte samboeren i den virtuelle verdenen. Et år senere møttes vi i den virkelige, og ble etter hvert kjærester. Det var som å møte en jeg hadde kjent hele livet. Endret 19. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) I det jeg gikk mot stuen fikk jeg se henne. Jenta jeg hadde drømt om, jenta i mitt minnekort, i mine stikkkontakter selv cd-åpningen min blomstret av glede. Jeg strakte ut min lange usb kabel og hun åpnet sin usb port og vi overførte vår kjærlighet til hverandre. Vår ekstern hardisk er allerde blitt to år, og vi har nummer to allerde på vei. sykehuset "komplett" mener de har rask leveringstid. I dag er jeg i godt humør fordi min kjære sa ville skulle prøve noe nytt, ta den inn i HDMI porten!!!!!!! Den er jo mye trangere og mindre. Uansett skal oppdatere dere. VI snakkes, lykke til med kjærligheten alle sammen! Veit ikke hva jeg skal skrive Men Det er i GULLKORN kategorien Endret 21. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kjæresten min har allerede postet hvordan vi ble sammen, men hun glemte den biten med at hun sa hun ikke var interessert, for så å spørre meg et par dager etterpå om jeg ville ha besøk til helgen. Jeg liker damer som kan ombestemme seg! Joda, men det er jo greit å kunne lande på en beslutning etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg