Gjest Guest_Deg_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er en jente i 20-åra som har problemer med å få meg kjæreste. Jeg ville syntes det var kjempeinteressant hvis DU her inne kunne fortelle om hvordan DU og kjæresten din ble sammen. Hvor dere møttes, hva dere gjorde, osv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hun var dama til en kompis. de slo opp, og vi begynte å finne på ting sammen. Trodde det bare var vennepåfunn, helt til hun sa hva hun følte. Deretter ble det mye fyll å fanteri i russetiden, og havnet ofte i sengen hennes. Siden har vi vært sammen 1.5 år nå faktisk.. tiden flyr.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er en jente i 20-åra som har problemer med å få meg kjæreste. Jeg ville syntes det var kjempeinteressant hvis DU her inne kunne fortelle om hvordan DU og kjæresten din ble sammen. Hvor dere møttes, hva dere gjorde, osv. Takk på forhånd Om du er fin så kan du nærmest gå bort til første fyr du treffer og voila. Om ikke, så må du nok jobbe litt for det desverre. Har forøvrig aldri hatt kjæreste, så kan således ikke dele noen erfaringer på hvor folk treffes Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ble forført og kapret på en restaurant av min madame.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Første kjæreste? Vel, møttes gjennom dama til ene broren min. Jeg var midt oppe i mitt ungdomsopprør og kræsja der en periode for å slippe unna foreldra mine. Så en kveld var vi en smule påvirket og det ene førte til det andre. Og før jeg visste ordet av det var vi sammen. Holdt ganske lenge også. Men vi vokste vel fra hverandre. Var vel aldri noe bra for hverandre fra begynnelsen. Hun hadde en egen evne til å dra frem det verste i meg. På slutten var vi vel sammen mest på grunn av stahet. Nåværende kjæreste møtte jeg gjennom en venninne jeg ble kjent med her på forumet. Jeg hadde blitt dumpa av en person som nesten ikke er verd å nevne siden vi holdt på så kort. Trengte å komme meg vekk og bli litt oppmuntra så jeg tok turen til Bergen. Vår felles venninne fikk besøk den kvelden av min nåværende kjæreste (og samboer! Hun er seriøst det beste som har hendt meg (not counting my son)) og jeg husker at noe av det første jeg tenkte når vi traff hverandre var "Wow. Deg vil jeg bli bedre kjent med." Husker ikke helt hvordan det begynte, men vi endte opp med å prøve å kile hverandre (begge to er kilne), så litt etter litt gikk kilingen over til mer kosing. Plutselig lå vi og koste masse med hverandre i mørket. (Hun skulle overnatte.) I retrospekt så var det så ulikt meg å være så frempå som jeg var, men det gikk nå som det gikk. Dagen etter så måtte jeg desverre reise hjem. På andre siden av landet. Så fikk vi kontakt over MSN. Prata masse. Kunne sitte i timesvis og prate. Jeg innså at jeg likte henne mer og mer. Nesten et halvt år etter så spurte jeg om dt var greit at jeg kom på besøk til henne en helg og det var det. Resten er historie. Vi falt bare mer og mer for hverandre. Jeg kan trygt si at hun er min sjelevenn. Det var litt kronglete i begynnelsen siden vi bodde så langt fra hverandre. Avstandsforhold er ikke alltid lett. Men jeg føler vi kom styrket ut fra det. Tar hverandre ikke for gitt. I august i år, etter over et år med å reise frem og tilbake med tog så ofte en av oss kunne, tok vi skrittet og flyttet sammen. Jeg angrer ikke et sekund. Beklager at dette ble litt langt. Var bare ment å bli et kort innlegg, men jeg klarte bare ikke stoppe å skrive når jeg først var i gang. Uansett... Tilbake til din situasjon. Jeg tror de fleste møter sin utkårede gjennom felles bekjente. Jeg ble forført og kapret på en restaurant av min madame.. I demand details. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skrev masse sinte innlegg på diskusjon.no. Fikk PM av gutt på diskusjon.no. Snakket masse med gutt på MSN. Møtte gutt. Spiste kake med gutt. Besøkte gutt. Hang hos gutt masse hele sommeren. Var plutselig sammen med gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skrev masse sinte innlegg på diskusjon.no. Fikk PM av gutt på diskusjon.no. Snakket masse med gutt på MSN. Møtte gutt. Spiste kake med gutt. Besøkte gutt. Hang hos gutt masse hele sommeren. Var plutselig sammen med gutt. Det begynner faktisk å bli en del par som har møttes her inne nå. Er jo tilogmed et par forumbabyer rundt om kring. Kanskje trådstarter rett og slett skulle slutte å gjesteposte og heller registrere seg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det begynner faktisk å bli en del par som har møttes her inne nå. Er jo tilogmed et par forumbabyer rundt om kring. Kanskje trådstarter rett og slett skulle slutte å gjesteposte og heller registrere seg. Helt klart. Forum er jo en gullgruve, og spesielt her, hvor det er så mange mannfolk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Helt klart. Forum er jo en gullgruve, og spesielt her, hvor det er så mange mannfolk. Tja? Her er mannfolk mest opptatt av: -HDD,CPU, MHz og RAM -DVI, HDMI -Linux vs. Windows -ATI vs. nVidia -Intel vs. AMD -Mors kjøttkaker og pannekaker -Pupper og lår på fotomodeller. -BMW, Audi og Mercedes -Coca Cola -Osv.. Minst opptatt av: -Barnebidrag -Samordnet møte mellom deg, seg og presten. -Libero -Tutteflasker -Svigemor(unntatt MILFS) -Matlaging og vasking i huset. -Renter og avdrag knyttet til førstegangshjemm. -Vedhogging og handletur til Supern. -Osv... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Her er mannfolk mest opptatt av:-HDD,CPU, MHz og RAM -DVI, HDMI -Linux vs. Windows -ATI vs. nVidia -Intel vs. AMD -Mors kjøttkaker og pannekaker -Pupper og lår på fotomodeller. -BMW, Audi og Mercedes -Coca Cola -Osv.. Minst opptatt av: -Svigemor(unntatt MILFS) Fy faen så jeg ler nå.. Made my night! Listene dine stemmer meget godt. Hvordan fikk jeg meg dame: Hun var på besøk hos ei venninde, de såg et lagbilde av laget mitt og meg, hun fikk mobil nr mitt fra venninden som var sammen med en kompis av meg. Jeg fikk en mystisk melding "Hei, hva gjør du på?" (Jeg husker faktis jeg satt og spilte Red Alert når meldingen tikken inn ). Tenkte først at meldingen var sendt feil, og skulle til å slette meldingen, men valgte faktis å svare. "Ser på tv" tror jeg det var jeg sendte tilbake.(Forholdet mitt "startet" faktis med en løgn om jeg tenkter meg om). Det ble vekslet litt meldinger fram og tilbake, hun fortalte at hun var fra en plass ikke så langt i fra hvor jeg bor, da ringte det en liten bjelle hos meg, denne meldingen er ikke sendt til feil person tenkte jeg, og ble med på leken. Vi sendte meldinger til hverandre gjennom hele sommeren før vi beste oss for å møtes. Vi gikk sakte fram, og til slutt ble oss i lag, og nå har vi faktis vært sammen i snart 5 år fantastiske år. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Your point being? Jeg har da både harddisk, prosessor, minne, skjermkort, strømforsyning, hovedkort, nettverkskort, lydkort, et par vifter, masse kabler, et kabinett og OS. Faktisk har jeg til og med en rekke eksterne enheter også. Slå den. Uansett, håper og tror jeg at ikke alle guttene her inne ikke er fullt så ensporede som det der. Jeg er glad i kjøttkaker jeg også, altså, men alle vet at Impreza griser alle de tyske fisebilene der. Det pussige er at jeg har funnet meg en kjæreste her som er langt mer opptatt av hus, barn og renter enn hva jeg er. Så ja, forumsjekking er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) altså, men alle vet at Impreza griser alle de tyske fisebilene der. Best be trolling. On topic: Jeg har ikke dame for tiden. Endret 17. desember 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Tja?*snipp* Dagens, haha xD Men OT, så er jeg single så kan ikke komme med noe spesiell råd. Eller jo, jeg støtter jo det de andre sa her om at diskusjon.no ikke er et gale sted å møte nye mennesker evt kjæreste =) Endret 17. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 På nett møtte jeg ham, på en datingside. Helt klart. Forum er jo en gullgruve, og spesielt her, hvor det er så mange mannfolk. Tja? Her er mannfolk mest opptatt av: -HDD,CPU, MHz og RAM -DVI, HDMI -Linux vs. Windows -ATI vs. nVidia -Intel vs. AMD -Mors kjøttkaker og pannekaker -Pupper og lår på fotomodeller. -BMW, Audi og Mercedes -Coca Cola -Osv.. Minst opptatt av: -Barnebidrag -Samordnet møte mellom deg, seg og presten. -Libero -Tutteflasker -Svigemor(unntatt MILFS) -Matlaging og vasking i huset. -Renter og avdrag knyttet til førstegangshjemm. -Vedhogging og handletur til Supern. -Osv... Merkelig, jeg er ikke videre opptatt av noen av disse tingene, foruten kanskje matlaging. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har hatt tre forhold, første varte i tre år, neste varte litt over tre år. Nå i mitt tredje forhold har jeg og min nåværende kjæreste vært i lag i nesten to år. møttes på fest, jeg imponerte, hadde selv ironi, mye humor inne i bilde og litt flause. etter det ble det til at vi møttes oftere, hjemme til meg, inviterte til middager, filmkvelder osv tiden gikk og vi ble mer og mer dratt mot hverandre og en kveld skjedde det bare, siden da har vi vært ilag. Du merket det egentlig ganske fort, det må være en CONNECTION mellom deg og partneren. Det handler bare om å møte noen passer for deg. Min teori er at dere trenger ikke å være likesidet eller ha samme interesser, bare dere liker hverandre. Tror forresten på kjærlighet ved første blikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde vært artig dersom flere sa noe om hvor gammel de var når de møttes. Da sikter jeg spesielt til dere med litt mer langvarige forhold. Jeg har desverre ingen historier å dele om kjærester enda, men kanskje snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde vært artig dersom flere sa noe om hvor gammel de var når de møttes. Da sikter jeg spesielt til dere med litt mer langvarige forhold.17 med første jenta. Vi var vel sammen til jeg var 23-24. Men var litt on-off innimellom der.Nåværende traff jeg første gang rett før jeg fyllte 27. Det er snart to år siden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 For å svare på spørsmålet ditt Freebird: jeg var 21 år (fylte 22 år) og han 23 år (fylte 24 år). Vi har vært sammen i 16 1/2 måned. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Your point being? Jeg har da både harddisk, prosessor, minne, skjermkort, strømforsyning, hovedkort, nettverkskort, lydkort, et par vifter, masse kabler, et kabinett og OS. Faktisk har jeg til og med en rekke eksterne enheter også. Slå den. Drømmedama altså? Jeg for min del ble sjekket opp av skjønnheten selv. Over 10 år siden og stil going strong Endret 17. desember 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Helt klart. Forum er jo en gullgruve, og spesielt her, hvor det er så mange mannfolk. Tja? Her er mannfolk mest opptatt av: -Osv.. At du våger å overse diskusjon.nos tidenens viktigste tema, nemlig hvitost vs gulost ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg