Thormodr Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forklaringen hans er helt ok. Man kan velge mellom å bare laste ned ati driveren, eller hele catalyst suite. Å registrere på et forum bare for å påpeke at noen andre skrev et ord feil er da langt værre Om du laster ned driveren til ditt spesifikke ATI kort fra amd.com får du også Catalyst Control Center. Du trenger ikke laste ned Software Suite for å forandre scaling. Jeg påpekte hans misvisende forklaring og supplerte med et bilde. Så nei, forklaringen hans var ikke "helt ok", og du har fullstendig misforstått når du tror dette handler om skrivefeil. Du skriver altså et dumt, overflødig innlegg der du prøver å gjøre narr av at jeg bruker et snaut minutt på å registrere meg? Er det flaut å bli medlem av diskusjon.no? Hvorfor - er alle her inne så sløve som dere to? Om du ikke tåler at jeg kaller en spade for en spade, så er ditt problem. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Problemet er at du ikke aner hva du snakker om. Lenke til kommentar
Thormodr Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Problemet er at du ikke aner hva du snakker om. Haha, må bare le av deg.. Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Flimzes hjalp meg fikse mitt skjerm-problem da, så han har nok litt peiling. Eller, kanskje det er jeg som ikke har peiling? You tell me Lenke til kommentar
takumoru Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Huffameg.. Kjøpte meg V2410 Eco for et par dager siden selv, fikk først styr med å få tak i en DVI-HDMI konverter da HDMI porten på mitt HD 5850 kort allerede er brukt til TV'en. Så når jeg endelig fikk gang i sakerne fikk jeg selvfølgelig dette problemet. Og selv med om lag 10-15 år erfaring med PC, så hjelper det sinnsykt lite når Catalyst er lagt opp helt tilbakestående... Jeg klarte ikke å finne fram ved hjelp av denne guiden nøyaktig fordi etter du har åpnet Catalyst og gått på Desktops & Displays har du flere steder skjermene dine er vist (form av x antall blå firkanter med tall på som representerer skjermene du har koblet til). Så det var LANGT fra opplagt at man skulle høyreklikke på de små ikonene av skjermene som er nederst på vinduet for å få fram "Configure" valget. Linker derfor til DENNE guiden som har bilder som viser hva man skal gjøre for å finne fram i Catalyst-Helvete. Håper dette hjelper flere med samme problem i framtiden (^^,) Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 @takumoru Tusen tusen takk! Helt konge! Alt er fint her nå! Må bare stille inn gamma og greier, noe man IKKE kan gjøre på selve skjermknappene. Ganske rart egentlig ^^ Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Denne står for tiden utstilt på Datakjeden i Bergen, og jeg falt pladask for utseendet. Har egentlig ikke behov for ny skjerm, men er farlig nær kjøp likevel. Kan virke som det fins versjoner med DVI eller HDMI, men ikke begge deler. Skyt/arrester meg om jeg er helt på viddene Ingen poeng med både DVI og HDMI, pga. at begge to overfører nøyaktig det samme bildet Mine har i alle fall HDMI. Lenke til kommentar
Trinitonn Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Så det var LANGT fra opplagt at man skulle høyreklikke på de små ikonene av skjermene som er nederst på vinduet for å få fram "Configure" valget. Hadde det ikke vært for deg hadde jeg f*** ikke funnet frem til Configure jeg heller. Storka lang tid for å finne "Configure". Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå