Campuro Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 hey hey eg bruker fortiden en prøve versjon av windows 7 ultimnate og så skal eg innstalere win7 pro må eg da formatere hardisken først, eller kan eg instalere win 7 pro uten å gjøre noe først??? Lenke til kommentar
granlibonden Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Forslag: Boot maskinen med windows 7 pro dvd'en og se hvilke alternativer som byr seg. Selv liker jeg best å ta en ren ny instalasjon, med en hurtigformatering av system partisjonen, men det kommer jo ann på hva som er best for deg. Har du datafilene dine på samme partisjon, så er du jo greit å kunne "oppgradere" og på den måten beholde personlige filer. Selv har jeg alltid datafilene på en egen partisjon, og slipper å bekymre meg for dem dersom jeg gjør forandringer på OS. Lenke til kommentar
Campuro Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 nå har eg allt på samme partisjonen. men om det forsviner gjør ikke det meg noe...er ikke noe der som ikke finst på nettet....men kan eg da eventuelt ta en formatc: eller???? Lenke til kommentar
granlibonden Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Om du vil kan du formatere på forhånd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er ingen oppgraderings mulighet fra prøveversjonen, så eneste mulighet er å formatere. Og det gjør man naturligvis under installasjonen, ikke på forhånd. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 For å formatere under installasjonen kan du følge denne guiden: http://samfunn.myhken.com/?p=915 Ellers stemmer det at du ikke kan oppgradere en prøveversjon, og du bør formatere under installajonen. Lenke til kommentar
Campuro Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 tusen takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå