terje-lk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, Noen som har erfaring med Windows 7 på Atom-prosessor? Jeg har lyst til å kjøpe Acer Aspire One D751h, den har en Z520-prsessor (1,33 GHz) Vil den prosessoren levere varene? Jeg tenker da hovedsaklig på sofa-surfing. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 win 7 funker bra på atom, men 1,6GHz atom er å foretrekke Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vil fungere helt greit det til enkle oppgaver som surfing, dog vær klar over at atom kan være i svakeste laget for høyoppløslige videoer på youtube og slikt. Ellers vil det fungere til det meste av enkelt bruk. Dualcore versjonen av atom er å fortrekke (viktigere i mine øyne enn høyere frekvens), men du vil klare deg uten også. -Stigma Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 win 7 funker bra på atom, men 1,6GHz atom er å foretrekke Jepp, og helst Atom N280. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjører win7 ultimate 32bit på denne om dagen, ble overrasket over hvor bra det gikk. Kun 10sec tregere oppstart enn min c2q 3,2ghz med 4gb ram, og den bruker ikke lang tid på å åpne programmer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå