torry Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har netopp tatt fatt på C++ (Visual Studio.net Enterprise Architect 2003), har kopiert kildekode for et 'Hi World' program til et '.cpp'-vindu og trykket 'build [prosjektnavn]'. Så vidt jeg har forstått skal det da finnes en 'execute' kommando under 'build'-menyen for å kjøre programmet, men denne finner jeg ikke! Trenger hjelp! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvis man først sitter med et eksemplar av .NET _Enterprise Architect_ skulle man tro at man kunne bruke programmet : ] Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 i verste fall står det vel i en av manualene . hva man må gjøre for å teste kode Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Trykk bare på F5 eller den meny-knapp-dingsen som ser ut som en "play"-pil, så skal det nok snurre igang. Står ikke sånt i manualen? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror du han har manual da? Fyren har selvsagt kopiert det... FY! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror du han har manual da? Fyren har selvsagt kopiert det... FY! Jeg vet ikke hva som er verst, piratkopiere programmet, eller kjøpe Enterprise Architect og ikke klare å kjøre det man har skrevet :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå