wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du har så klart rett, han, Fab og Mannone i mål foran ALmunia hver kamp nå Wenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sykt ufortjent at Chelsea kom seirende ut av denne kampen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Slapp av, dere vinner ligaen uansett. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 0 poeng på sesongens to mest avgjørende kamper, jadda. Nå mangler det bare at vi taper mot Pool, så er denne perioden komplett. Skjer med at januar/februar har blitt en vanskelig tid for Arsenal? På samme tid i fjor hadde vi fire-fem 0-0 kamper på rad, husker jeg. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Om vi taper mot Liverpool, vet jeg ikke hva jeg gjør.... Forventer seier. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg vil gi utløp fo min frustrasjon ovenfor den jævla patetiske angreps-filosofien Arsenal bedriver, de gangene de BØR skyte havner ballen som oftest i fiendens bein som kontrer. Skyting skal forekomme fra de mest idiotiske vinkler og da helst når andre spillere er ledige. Clichy................Ikke til å gjenkjenne lenger. Liverpool MÅ drepes på onsdag, nekter å tape 3 jævla kamper på rad Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Almunia's mistakes have been worryingly numerous this season. His ranking, in terms of saves to shots ratio, charts him as 19th in the Premier League. Berre litt kosleg statistikk på kvelden. )))) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Send det til Wenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Almunia's mistakes have been worryingly numerous this season. His ranking, in terms of saves to shots ratio, charts him as 19th in the Premier League. Berre litt kosleg statistikk på kvelden. )))) Han er vel bedre enn Ben Foster. Seriøst, hvorfor ikke sjansen til Fabianski eller Mannone? Evt. tsjekkeren med wierd navn. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, vi har nok ingen tsjekkiske keepere i stallen... Tror du sikter til polakken, Szczesny. Tipper han blir vår nr. 1 i løpet av få år, slik som han imponerer for Brentford for tiden. I mellomtiden håper jeg virkelig at Fabianski får sjansen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sczesznsnssnnsnsy er jo på utlån. Fabianski i mål, takk. Herregud for en drittkamp. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Byttet Almunia mot Myhil i januar så hadde vi hatt en mye bedre keeper ut sesongen og det er faktisk kanskje, merk kanskje, en byttehandel som kunne blitt gjort. Kjøpt Akinfeev eller Lloris i sommer så hadde vi blit kvitt det svakeste leddet i stallen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fuller har gjentatte gongar gått ut i pressa før kampar mot Arsenal og sagt "we're gonna rough 'em up" og liknande. Beinbrotet i dag er ein direkte konsekvens av den instillinga. Dei går ikkje inn for å brekke bein, men om dei går inn i ein kamp (og då gjer dei det spesielt mot Arsenal, alltid) for å takle knallhardt må det skje noko slikt. Faen for ett drittlag! Drittfolk, drittklubb, drittlag - brenn i helvete. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 måtte bare le når jeg så den tråden her. er vel ideell får dere arsenal-fans Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Huh? Hva faen mener du? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hørar på five live på BBC no. Fleire innringarar fortell at Stoke-fansen sang "He's only got one leg" etter skada. Fy faen. Håpar Stoke får smake sin eigen medisin i neste kamp, sjå om dei er like joviale då. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hater Stoke. Fy faen for noen drittsupportere. Drittklubb. Faen så jævla synd det er på Ramsey. HELVETE!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg blir rett og slett kvalm av TheGame, jeg mener at vi bør kreve at TheGame får aldri komme inn Arsenal kategori. NOENSINNE!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen har han gjort? Tror du må roe deg ner litt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen har han gjort? Tror du må roe deg ner litt. Han sa at han fikk "bennern" da han leste om skaden til Ramsey. Heldigvis ble innlegget slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå