Thomhess Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg leter etter en ekstern harddisk jeg kan ha med meg over alt til enhver tid. Den skal hovedsaklig bli brukt til å ha filmer på, men også andre ting. Dette skal ikke være en nettverksdisk av noe slag. Minimumskravet mtt er 250GB lagring og den må ikke være for stor, gjerne så jeg kan ha den med meg over alt (helst i lomma). Prisen er "så billig som mulig", men jeg kan strekke meg litt om det finnes en perfekt for mitt problem. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 western digital passport finnes fra 160GB opp til 1TB har 2 slike og begge er knall da de ikke trenger annet en strøm fra USB Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, har sett litt på de. Er de øverste på denne siden f.eks. bra? http://www.pixmania.com/no/no/rf/passport-...CFUGF3god9XKsLQ Og hvor store er de egentlig? Som sagt må jeg ha en som ikke er altfor stor til å ha i lomma. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 de du linker til er western digital passportene jeg anbefalte, men anbefaler ikke nettbutikken pixmania.. den jeg har er ca 1 år gammel og har et litt annet design, men den er 12,5cm lang 8cam bred 1,5cm tykk du må jo også ha kabelen koblet i den... Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Neida, googlet bare å valgte øverste treff. Hvor bør jeg lete for å finne en slik harddisk til en billig penge? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Andre nettbutikker. Komplett, MPX, osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 prisguiden er jo en fin plass å begynne. Hvertfall den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tenkte mer å kjøpe den i butikken, siden jeg skal bruke den like over nyttår. Er det noen butikker som selger denne til en billig penge? Sånn Elkjøp-ordning der man bestiller på nett og henter i butikk etter 2 timer funker også Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ja Elkjøp og Lefdal det er sikkert flere du kan handle hos, men det er jo en fordel at der du skal hente den ikke er 20 mil unna da. det er vanskelig å svare på ditt spørsmøl når man ikke vet hvor du bor. svaret blir jo ikke det samme om du bor i Oslo, Bergen, Trondheim, Bodø eller Lillehammer!!! Endret 10. januar 2010 av Fumle Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hehe, bra du tar opp igjen tråden, for jeg har ikke fått kjøpt enda (fikk låne da jeg trengte det). Jeg bor i Oslo, og der er det tilgang på de fleste butikker. Men jeg har vel egentlig funnet ut at Elkjøp blir det beste for meg uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå