muhammad84 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Alt en jente behøver å gjøre for å ødelegge en gutts liv er å anmelde han for voldtekt. Uansett om det er sant eller ikke, og uansett hvor mye frikjent han blir, vil han alltid ha noe mørkt hengede over seg og andre vil alltid være skeptisk til han. Er det kanskje på tide å avkriminalisere voldtekt for å få bukt m disse anklagene??! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg skjønner du prøver å skape debatt ved å komme med "upopulære" meninger, men denne gangen har du bommet på mål. Faktisk så er jeg usikker på om du i det hele tatt befinner deg på stadioen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 HAHAH! legalisere voldtekt du liksom... greit det er problemer med beskyldninger, men det er da mangle flere voldtekter en det er folk som blir beskyldt Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 HAHAH! legalisere voldtekt du liksom... greit det er problemer med beskyldninger, men det er da mangle flere voldtekter en det er folk som blir beskyldt what he said... Legalisere voldtekt er å skyte seg selv i foten. Men andre ord fritt fram å voldta alle du ser.... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hahaha, latterlig. Beklager. Å legalisere voldtekt sier du? Kanskje vi i samme slengen skal legalisere drap, det er jo fullt mulig å gå inn til naboen, ta en av hans kjøkkenkniver (hvor vi kan regne med personen har satt fingeravtrykk, selv om det sikkert ikke er nødvendig en gang) og skjære over sin egen strupe. Morsom måte å ta seg av en drittsekk av en nabo om man uansett skal ta selvmord, synes du ikke? Dårlig eksempel men du ser hvor jeg vil. Ellers er et jo faktisk ikke slik at jenter skulle ha noe ønske om å anmelde en gutt på falske anklager, de er mennesker de også, og jeg liker å tro at de også har en samvittighet og en anelse medmenneskelighet. Det blir faktisk opp til en jury å avgjøre om de faktisk skal tro på jenten eller ikke, jenter kan ikke anmelde folk i hytt og pine og vinne saken. Gutter kan forresten også bli voldtatt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det kanskje på tide å avkriminalisere voldtekt for å få bukt m disse anklagene??! Kanskje strengere straff for falske anklager er en bedre løsning, spesielt falske anklager på alvorlige ting som voldtekt! Alle kan jo komme med falske anklager for alt mulig, skal alt bli lovlig da? Lenke til kommentar
muhammad84 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 greit det er problemer med beskyldninger, men det er da mangle flere voldtekter en det er folk som blir beskyldt og hvordan vet du det? hvor mange "henlagte" saker i forhold til ikke-henlagte? og 9 av 10 såkalte voldtekter skjer av venner og bekjente og er alltid i gråsonen.. Oops litt for full jente som angrer på sex osv osv osv. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vel ifølge loven er det forbudt å ha seksuellt samkvem med personer som er for fulle til å ta en avgjørelse for eller i mot. Så det burde du nok uansett slutte med Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Legalisering av voldtekt åpner for at jeg kan ødelegge rumpehullet til trådstarter, uten å bli straffet for det. Kanskje er det ikke en så dårlig idé når alt kommer til alt. Noen som blir med på gruppevoldtekt da? Meet-up et eller annet sted, så tar vi Muhammaden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 For det første stiller jeg spørsmålstegne ved seriøsiteten din, altså om du er et "troll". Hvis vi avkriminaliserer voldtekt vil vi havne på samme plan som Afghanistan, Somalia og andre U-land. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 og 9 av 10 såkalte voldtekter skjer av venner og bekjente og er alltid i gråsonen.. Oops litt for full jente som angrer på sex osv osv osv. Eventuelt en enkel situasjon å utnytte for en drittsekk av en gutt som helst burde vært skutt før daggry. Jeg går inn for å sende alle som blir anklaget for voldtekt til Bouvetøya lenge før jeg går inn for legalisering. Aner jeg et troll? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jøss du må jo være en av våre nye landsmenn siden du lufter så sterke tanker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jøss du må jo være en av våre nye landsmenn siden du lufter så sterke tanker Eller en skvær hvit nordmann som tok det brukernavnet og kom med de meningene for å provosere. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som blir med på gruppevoldtekt da? Meet-up et eller annet sted, så tar vi Muhammaden.Jeg er lett med! Skal bli digg å unngå en straff som tidligere hadde strafferamme til 21 år så lett som DÈT! Men folkens, er det noen grunn til å fóre trollet? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg skjønner du prøver å skape debatt ved å komme med "upopulære" meninger, men denne gangen har du bommet på mål. Faktisk så er jeg usikker på om du i det hele tatt befinner deg på stadioen. Ganske riktig. at bildet man får etterpå er mørkt uansett om man er skyldig eller ikke... Det er ikke noe feil med loven, det er noe feil med folket.. Edit: Jeg sier ikke at det ikke er noe feil med loven. Den er latterlig mild som det er. Endret 16. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Synest trådstarter har eit godt poeng eg. Ofte kan ei jente bare seie at du blir sexuelt mobba, å du blir trudd på. Kjenner til ein sak på ein arbeidsplass angåandre dette, han vart dog frikjent..... Men å seie at me skal legalisere voldtekt er jo bare å dra det for langt å høyrest meir ut som ein ønsketanke frå kjære muhammad84 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kanskje vi burde legalisere mord også mtp alle som har vært falsk anklaget for dette? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Poenget mitt er at Jenter oftere blir tatt seriøst fordi dei er den "svake" Det er ikkje så lett å anklage nokon for drap på deg sjølv, dei forstår isåfall veldig fort at det er falsk anklagelse.... Endret 16. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har hørt om mange fyllesaker i vennekretsen der gutten har blitt frikjent og jenta har mistet all respekt. Så dette kanskje varierer etter hvor man bor. Midt i sentrum av en by, i en forstad, midt på bondelandet, i en bygd. I bibelbeltet... Dere skjønner. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Alt en jente behøver å gjøre for å ødelegge en gutts liv er å anmelde han for voldtekt. Uansett om det er sant eller ikke, og uansett hvor mye frikjent han blir, vil han alltid ha noe mørkt hengede over seg og andre vil alltid være skeptisk til han. Er det kanskje på tide å avkriminalisere voldtekt for å få bukt m disse anklagene??! Nok jenter får livet sitt ødelagt pga voldtekt som det er, så hvorfor skal man gjøre det lettere for flere å få livene sine vraket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg