buxmedico Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har en Dell Dimension 8200 med 256 Mb minne. Maskinen er utrolig treig og swapper hele tiden til disken. 256 Mb RAM er vel lite når jeg kjører XP og jeg vil utvide minne med 256 eller 512 Mb. Original RambusRam til Dell er så dyrt at det vil nesten lønne seg å bytte PC istf å kjøpe dette. Er det noen som vet om annen RAM som vil funke på denne maskinen? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 har en 2 år gammel dell som jeg kjøpte RDram til, kjøpte dette da via komplett.no. Det går greit å bruke standard RDram(funka for meg) men RDram er dessverre døende (noe jeg oppdaga etter mitt dellkjøp) og er derfor mye dyrere enn ddr løsninger. Maskinen din tar antageligvis kun rdram brikker, men kjøper du brikker fra DELL så betaler du mer en du trenger, bruk en nettbutikk det er billigere. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 buxmedico, jeg har 512Mb (4x128) RDram liggende å slenge i ei skuff, etter at jeg la min Dimension 8200 død for noen måneder siden og bygde meg ny maskin. Send meg en PM slik at jeg får adressen din, så skal jeg sende deg brikkene. Jeg har uansett ikke bruk for dem lenger. Livet etter Dell er forøvrig mye morsommere, for nå kan jeg jo klokke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå