Gå til innhold

Kontantkort julegave fra meg til dere.

Anbefalte innlegg

For noen dager siden la jeg ut koden til et kontantkort som jeg haddeliggende. Siden det ble veldig godt mottatt så har jeg bestemt meg for å spre litt juleglede. Jeg har kjøpt 4 stk. 150 kroners kontantkort (2 Telenor og 2 Netcom).

Det kommer til å bli lagt ut en kode pr dag fremover, men nøyaktig når jeg har mulighet iløpet av dagene blir litt tilfeldig siden jeg jobber 15 timers dager denne uka.

Når du har brukt en kode, vennligst lag si ifra hvilken som er brukt. Jeg må nesten sette en grense på 1 kode pr pers også.

Telenor1: Brukt

Telenor2: Brukt

Netcom1: Brukt

Netcom2: Brukt

Gledelig jul :)

Endret av OV-103
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For noen dager siden la jeg ut koden til et kontantkort som jeg haddeliggende. Siden det ble veldig godt mottatt så har jeg bestemt meg for å spre litt juleglede. Jeg har kjøpt 4 stk. 150 kroners kontantkort (2 Telenor og 2 Netcom).

Det kommer til å bli lagt ut en kode pr dag fremover, men nøyaktig når jeg har mulighet iløpet av dagene blir litt tilfeldig siden jeg jobber 15 timers dager denne uka.

Når du har brukt en kode, vennligst lag si ifra hvilken som er brukt. Jeg må nesten sette en grense på 1 kode pr pers også.

Telenor1: Brukt

Telenor2:

Netcom1: 784 291 812 1091

Netcom2:

Gledelig jul :)

Netcom sitt er brukt alt. Testet det.

Lenke til kommentar

Glad folk setter pris på det :).

Den siste posten med Netcom telefonnummeret ble litt brå. Fikk vite at jeg hadde 20 sek på meg før nettet forsvant, så da rakk jeg såvidt å dra opp påfyllingslappen, finne det tlf nummeret som så riktig ut og poste det :p.

:xmas:

Jøss, må si jeg er mektig imponert.

Hm...Sykt hvor kynisk man egentlig blir med årene, første jeg tenkte var "Hm... hva får han ut av dette"

Gledlig jul =)

Det er selvfølgelig første del i min store plan om verdensherredømme :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...