Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 13 år og liker jente, hvordan skal jeg få kontakt med henne?

Gjest !_()!_

Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 13 år, og liker en jente i klassen min veldig godt men vet ikke hva jeg skal gjøre?

har likt henne LENGE, men aner ikke ossen jeg skal få kontakt med henne. prater med henne ca. hver dag

men ikke lenge vi sier kankje 2-3 setninger hver, også er samtalen slutt.

jeg kjenner henne ikke så godt jeg treffer på henne inniblant når jeg er med venner er hun med også men aner ikke hva jeg skal si til henne. :love:

jeg er ikke så flink til og si hva jeg mener men håper dere fårstår det og får svar: :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest annen gjest
Nei, hva skal man si, lille venn. Sånn er livet. Spennende.

Tøffing på 13 år he he

"Tøffing på 13 år he he"???? Hvem ler med deg kompis? Er du 17 år kanskje? Kølla har akkurat passer 13 cm... grattis!

Enda en lærerik kommentar fra nok en "gjest" som selv ikke er tøff annet enn på telefon og fakser..

Merkelig at dersom en"Gjest" kommer med en kommentar som liksom ligger utenom normen her inne, så får de slike kommentarer.

Kan være forskjellige ting som gjør at man ikke skaffer seg nick. Kanskje som meg som er skjelden inne her

Ellers har jeg mistanke om(vet) at det er mange her inne som skriver under både 3 og 4 nick. Teller disse mer en en "Gjest"? Og vilken beskyttelse gir egentlig et nick for at det personene sier et forbanna tull? Kanskje "Gjesten" er mer ærlig.

Lenke til kommentar
Nei, hva skal man si, lille venn. Sånn er livet. Spennende.

Tøffing på 13 år he he

"Tøffing på 13 år he he"???? Hvem ler med deg kompis? Er du 17 år kanskje? Kølla har akkurat passer 13 cm... grattis!

Enda en lærerik kommentar fra nok en "gjest" som selv ikke er tøff annet enn på telefon og fakser..

Merkelig at dersom en"Gjest" kommer med en kommentar som liksom ligger utenom normen her inne, så får de slike kommentarer.

Kan være forskjellige ting som gjør at man ikke skaffer seg nick. Kanskje som meg som er skjelden inne her

Ellers har jeg mistanke om(vet) at det er mange her inne som skriver under både 3 og 4 nick. Teller disse mer en en "Gjest"? Og vilken beskyttelse gir egentlig et nick for at det personene sier et forbanna tull? Kanskje "Gjesten" er mer ærlig.

Har ingenting mot "gjester", men ikke kom og si at innlegget den aktuelle gjesten serverte ga deg en dypere mening... I det hele tatt hvor lå poenget til gjesten? Vitsen? Tidtrøyte mens rulleteksten etter hotel cæsar snurret?

For øvrig var ikke mine innlegg videre relevante de heller, bare en smule lei av luringer som poster tull her for å fylle fritiden.

Steng hele tråden for min del, sorry trådstarter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...