TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jada, dette er en litt snål problemstilling, men likefullt en jeg har tenkt på i flere år, faktisk. Saken er at jeg har en prektig samling festivalarmbånd på begge armer. Jeg har ikke tenkt å klippe dem av, så jeg må finne på noe lurt når jeg nå har tenkt å begynne å svømme litt innimellom. Jeg er selvsagt redd for at de skal blekne i klorvannet, og det ville faktisk vært en tragedie. Det eneste jeg kommer på, er å ta noe slags plastikk rundt båndene, for eksempel en brødpose eller noe, og tape godt igjen over og under. Men dette blir jo ganske klundrete, og sikkert ikke spesielt godt å svømme med. Noen som har noen andre kreative forslag? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Med litt innsats så vil jo du kunne få de av deg uten å ødelegge dem, men dette er også ganske kludrete. Tror ikke noe kompromiss er mulig her, for å være ærlig Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Med litt innsats så vil jo du kunne få de av deg uten å ødelegge dem, men dette er også ganske kludrete. Tror ikke noe kompromiss er mulig her, for å være ærlig Um...nei, det tror jeg ikke går. De innerste sitter rimelig stramt, og er fra 2003 og greier. Må være litt forsiktig med dem. Hva om jeg skyller dem godt etter jeg har svømt, da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Wat? Tror nok ikke du kan svømme dessverre. Du kan velge ferskvann til sommeren, evnt bli isbader. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Isbader kan nok funke. Får nok kroppen til å jobbe i maks med å varme opp etter et halvt minutts bad Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bilde Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Wat? Tror nok ikke du kan svømme dessverre. Du kan velge ferskvann til sommeren, evnt bli isbader. Men er det så mye klor i vanlig bassenger at tøy blekner ganske fort, altså? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Bilde Yeah, yeah. Jeg vet mange synes det er ekkelt, men de vaskes jo tross alt minst like ofte som jeg vasker kroppen. Uansett da, så elsker jeg dem, og har ikke tenkt å kvitte meg med dem før de ramler av. Men jeg har også lyst til å svømme av og til, og der oppstår konflikten. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Dra med dem til noen som driver med tekstiler og få dem til å ta av den originale feste mekanismen og sette på en ny som gjør at du kan ta dem av og på uten å ødelegge dem. Tenk på metoden til klokker, smykke løsning med sånne kroker, belter som strammer seg selv utten krok, sånn som det er på ski masker ++++ De finner sikkert på noe lurt. Men en ting er sikkert, du kan ikke beskytte dem på noen måte som ikke vil påvrike din svømming, og jeg er redd for at klor vil nok bleke dem med tiden. Mine svarte badebokser fra speedo som er ment for folk som konkurrerer, altså folk som svømmer 5-6 ganger i uka ble koksgrå til slutt selv om jeg skylte dem godt etter hver trening. Lykke til, har en kamerat som har sånn festivalbånd på seg fra 1997. ^^ Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bilde Yeah, yeah. Jeg vet mange synes det er ekkelt, men de vaskes jo tross alt minst like ofte som jeg vasker kroppen. Uansett da, så elsker jeg dem, og har ikke tenkt å kvitte meg med dem før de ramler av. Men jeg har også lyst til å svømme av og til, og der oppstår konflikten. Stilig:D misunner deg mesten litt for dei:P Trur nok dei blekner litt uansett kva du gjer når du bader. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Eller så kan du klippe dem av og slutte å bli sett på som en tilbakestående jente som lever litt for mye i festivaltiden. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Eller så kan du klippe dem av og slutte å bli sett på som en tilbakestående jente som lever litt for mye i festivaltiden. Det blir aldri for mye festivaltid Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg vet du ikke vil høre dette, men: ta de av Det går an å samle på de allikevel, finn et lurt sted, eller heng de opp eller liknende. Det blir for drøyt å ha plastikk rundt armen i svømmehallen, er du ikke enig? Hmm, kanskje det går an å bruke omo color eller noe på dem for å beholde fargen? :S Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jess, stappe hånda inn i vaskemaskinen imens den er igang ^^ Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har alltid lurt på hva som er poenget med å beholde festivalarmbåndene lenge etter at festivalen er ferdig. Hvorfor gjør du det? Jeg synes det virker litt tryhard, som om man føler behov for å gjøre et poeng ut av at man har dratt på festival. Man trenger ikke kaste dem fordi man tar dem av hånden. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan jo forsåvidt komme med et forslag om at du kan vrappe inn den delen av armen i plastfolie, så og si umulig og se, og vil beskytte dem. Men som tidligere nevnt; ta de av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 La de blekne, akuratt som minnene gjør. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Legg dem heller i en boks på loftet e.l., da blekner de ikke, og du kan finne dem igjen om mange år. Da har du glemt dem, men de har holdt på fargen og det blir kjempemoro å se og vise fram. Om du beholder dem på til de blir ødelagt må de jo kastes etterpå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 La de blekne, akuratt som minnene gjør. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå