Gå til innhold

Bayonetta! Sliter med å fårstå spillet! Noen tips?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å skjønne hvorfor så mange 360 eiere er negative til Games on Demand tjenesten på Live f.eks nå.

Virker som 360 spill salg i det hele tatt ikke er all verden i Norge. Sist jeg var på Lefdal så hadde de kuttet ned 360 seksjonen fra en vegg til bare en halv sammen med PC. Alle andre plattformer hadde en hel vegg.

PS3 og Wii sto også prominent framme i enorme stabler mens en liten 360 stabel sto nesten bortgjemt i et hjørne.

Men sånn blir det jo, butikkene vil jo helst selge de maskinene som folk faktisk kjøper spill til.

Lenke til kommentar
Begynner å skjønne hvorfor så mange 360 eiere er negative til Games on Demand tjenesten på Live f.eks nå.

Virker som 360 spill salg i det hele tatt ikke er all verden i Norge. Sist jeg var på Lefdal så hadde de kuttet ned 360 seksjonen fra en vegg til bare en halv sammen med PC. Alle andre plattformer hadde en hel vegg.

PS3 og Wii sto også prominent framme i enorme stabler mens en liten 360 stabel sto nesten bortgjemt i et hjørne.

Men sånn blir det jo, butikkene vil jo helst selge de maskinene som folk faktisk kjøper spill til.

LOL, er det mulig

Lenke til kommentar

Tidenes off-topic? :p

Uansett, i alle butikkene jeg handler i er 360-delen den største uten tvil så vet ikke hvor du befinner deg. Jeg har aldri hørt om noen som er negative til elektronisk kjøp av spill, selv om det er mange som foretrekker å ha spillet i hardcover for å eventuelt bytte de inn senere.

Sånn som det er nå så kommer jo gjerne spill først i butikkhyllene, så på games on demand en stund etterpå så er vel egentlig ikke noe problem for de negative heller.

Lenke til kommentar

Okay gir opp, sko nesten tru at dere jobba på spillbutikker hele gjengen! Men at eg er en skiten pirat NEI! Fy. Eg har 2 xboxer 1 som er moddet og en som ikke er moddet! Og en PS3

Eg kjøper spill og! Får eg vill jo ha mulighet å spille over live med archivments og med venner! får den ene xboxen min er jo bannet pga mod

Beklager visst dette irittere enkelte men eg falt for fristelsen ja! Å det tror eg dere fårstår innerst inne i hjerte.

Å ja eg er utålmodig og klarte ikke vente til spillet kom i butikkene! Men hvorfor har det ikke komt i butikken?? Eg har hatt spillet nå i en uke! Og ja det er europeisk pal utgaven!

Noen som vett når det har realse dato? Eg fant det ikke på spillverket sinne relase side heller.

Lenke til kommentar
Platekompaniet sier 29 Januar.

Arhh Må eg venta en måned før eg i det heila tatt diskutere dette spillet med nogen uten at dei skjelle meg ut å ska drepa meg hehe.

Lure på om eg ska læra meg litt japansk så kan eg diskutera med dei får det kom jo ut der i oktober ! :)

Lenke til kommentar

Dette spillet var heilt fantastisk anbefale folk å kjøpe det nå det kommer ut! Eg har aldri spillt et spill med så mangen vannvitg bra triks det er sikkert over 200 hver gang eg spiller så kommer eg over noen nye triks! :) Dette blir garantert en 10\10 fra min side :)

Lenke til kommentar
Å ja eg er utålmodig og klarte ikke vente til spillet kom i butikkene! Men hvorfor har det ikke komt i butikken?? Eg har hatt spillet nå i en uke! Og ja det er europeisk pal utgaven!

Jeg har så mye annet å drive med at jeg driter i når spill kommer. Det er bedre å la dem finpusse det en stund i stedet for å hive det ut døren så snart som mulig for å tjene litt raske penger. Vi har altfor mange eksempler på slikt tull.

Grunnen til hvorfor det ikke kommer før i januar er ganske mange. Folkene som lager det vil vel også ha juleferie? De trenger å finpusse på det, og kopier skal trykkes opp. Det skal sendes til leverandørene, og de igjen sender det til butikkene. Butikkene igjen må bestemme hvor mye de skal ta for det, hvor mange kopier de skal ha og så videre. Noen vil ha kampanjer, og så videre. En måned går svært fort, spesielt i juletiden. ;)

Lenke til kommentar
Dette spillet var heilt fantastisk anbefale folk å kjøpe det nå det kommer ut! Eg har aldri spillt et spill med så mangen vannvitg bra triks det er sikkert over 200 hver gang eg spiller så kommer eg over noen nye triks! :) Dette blir garantert en 10\10 fra min side :)

Skal tro Platinum Games blir glad for den toppkarakteren. Spesielt når du ikke har betalt for spillet.

Lenke til kommentar
Klart det er.. Piratvirksomhet påvirker oss lovlydige med henhold til utvalg og priser... Hater gratispassasjerer. I spillverdenen og livet ellers..

Litt offtopic kansje.

Jeg har absolutt ingen tro på at spill hadde blitt billigere uansett, med eller uten denne virksomheten.

Nei men det hadde kanskje betydd at butikker ville hatt større utvalg enn 10-20 360 spill som på Lefdal sist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...