aarolilja Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) 1. her er et screen shot: http://img402.imageshack.us/img402/31/wows...21609202227.jpg hvordan kan jeg endre den informasjonen nede til høyre der, hvor det står om den døde Defias Trapper? jeg vil gjerne at den skal forsvinne med en gang jeg tar musa vekk fra kroppen hans. umiddelbart altså, ikke etter to tusen år. om dere vet om noen måter å flytte den informasjonen, eller endre størrelsen på den så er det også fint. med eller uten addons. vil gjerne gjøre noen endringer der i gården. 2. hvordan kan jeg gjøre healbot transparent? bakgrunnen liksom... kanhende dette er superlett og at jeg er blind, men så ikke noe særlig info i menyen om utseendet. bare noe skins-greier og sånn. 3. jeg har lest at man med healbot kan legge spells i kø, slik som man for eksempel lager en kø med folk man vil trene i WC3. slik at man kan f.eks legge til to flash of light på noen, så to holy lights på to andre folk, og dermed unngå "spell is already being casted" osv. hvordan gjør man dette? er det kanskje bare med grid man kan det, ikke healbot? 4. hva er trinkets i denne sammenhengen? ser healbot har noen trinkets-bokser på spells. Endret 18. desember 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå