Blackie Lawless Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hallo !! Trenger en god anbefaling på prg som tar opp fra video. Har prøvd VirtualDub, Blaze media pro og Win Movie maker. Sistnevnte funket best, men gir ikke valg for codek'er. Noen anbefalinger ?????? :o :o :o Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har du TV kort som du skal ta opp fra? I så tilfelle sliter jeg med samme problemet selv! Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har TV-kortet Pinnacle PCTV Pro, og har prøvd Pinnacle Studio 8 til capture. Det kan benytte både mpeg og ulike avi-codec'er, men ikke DV-codec. Det medfølgende programmet til TV-kortet (PCTV Vision) klarer det samme, pluss DV-codec. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Synes sjølv at VirtualDub er det klart beste programmet. Programmet er lite og lett å laste ned. Kan brukast til det meste. Gode moglegheitar for å velge ulike codek og kvalitet. Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg bruker MSI G4MX440 64mb. Det har video-inn. Problemet med VirtualDub er at jeg får drop i frames uansett oppløsning. Ellers tror det hadde funket fint. Har prøvd masse rart, men det blir hakkete når ikke alle bildene blir med. Har forøvrig et eldre Happauge WinTV kort. Har ikke prøvd det ennå. Gjeldende konfigurasjon burde være godt nok. Skal prøve Adobe Premiere imorgen. Får se åssen det funker. Takker for svar !!! 8) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå