Foror Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Skjønner dere litt der, eller begynner å merke det ihvertfall.. når jeg setter meg ned med jeans så sitter det til tider så stramt rundt låra at jeg føler meg utilpass. Jeg stemmer for produksjon av jeans med større plass til låra! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Baggy/loosefit ftw! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) minner meg om noe. Det var når jeg og en venn gjor markløft. Han: "Fuuck! Stangen dunker borti ballene hele tiden" Jeg: "Å.." Neste markløft trenining, så klagget han ikke på balle problemet og så ikke ut som han brydde seg når han dunket borti med stangen. Og jeg bare "Jasså, kvittet deg med ballene?" Endret 27. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Konfirmasjons boksa mi gikk opp til kneet mitt nå når jeg prøvde den Btw, konfirmasjonen min var i vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå