wtfftw Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Heisann. Har lastet ned Adobe Photoshop, men plages med å få til å konvertere filene. Det er rar-filer, eller noe slikt. Så jeg får ikke installert det. Noen som har peiling på hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du har kanskje lastet ned zip filer da, som du må pakke ut...skal ikke påstå det, men det er sannsynlig. RandiA Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis du kjøper PS så slipper du det problemet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis du kjøper PS så slipper du det problemet Uppss..ja, så det nå, det der så jo ulovlig ut og skal ikke besvares her...... RandiA Lenke til kommentar
HalvorO Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du har dessuten lastet ned en italiensk versjon... Kjøp heller Photoshop Elements, ikke så dyrt. (Eller innhent informasjon andre steder, kanskje der du lastet det ned) Lenke til kommentar
wtfftw Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Lastet det ned med sånn bittorrent-greie, altså fra mange folk samtidig. Jeg får liksom ikke pakket ut mappene. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Lastet det ned med sånn bittorrent-greie, altså fra mange folk samtidig. Jeg får liksom ikke pakket ut mappene. Det er pirat vær son så kan du glemme det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spørsmål om bruk av piratkopiert materiale er ikke ønskelig på dette forumet. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg