Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite tenner blant negere

JeanDietrich

Anbefalte innlegg

Så fremt betegnelsen "neger" er tillatt i denne saklige sammenheng, lurer jeg på hvorfor de har så ekstremt hvite tenner i forhold til oss her oppe i nord.

Jeg har vanskelig for å se at de skal ha bedre tilgang på tannkrem enn det vi har, det er jo tross alt et veldig vidt spekter å velge blant her. Har de kanskje noe annet, langt mer effektivt å benytte seg av ved tannpuss, en teknologi vi ikke har vært smarte nok til å oppfinne her og som vi ikke har sett at de har, grunnet undervurdering? I så fall bør vi virkelig undersøke faktumet og la oss inspirere, så noe mer effektivt snart kan erstatte den usle tannbørsten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke denne tråden kvalifiserer for posting her, men uansett. Det har med kontrast å gjøre, tar du sort skokrem i trynet blir tennene dine også hvitere.

Jepp..... Jeg var michael jackson på fest forrige helg og malte i den anledning trynet helt hvitt... Fikk så jævlig gule tenner da.. Så kontrasten har alt å si

Lenke til kommentar

"Hvem er det som tramper på min bro?", sa JeanDietrich. "Det er administrator, og jeg tramper på den broen jeg vil, og dyrker mine poteter der om jeg så ønsker", svarte Tom Waits For Alice. Og så stengte han tråden.

Jeg har lurt på om jeg skulle opprette en filosofisk lekekasse der man kan diskutere slike emner med alvorlig ansikt. (Det kjekke med internett er jo forsåvidt at man ikke kan se ansiktet på de man diskuterer med...) Men det får så være. Et helsespørsmål kan jeg vanskelig se at dette er.

Dere har min PM hvis dere vil diskutere dette, men jeg kan ikke love å være så veldig filosofisk der heller.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...