MST Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, skal kjøpe meg ny pc, men skal jeg kjøpe den nå eller drøye til etter jul? Vil det være noe romjulssalg/januarsalg på pc deler ogsånt, eller er prisene de samme? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 desember bruker å være den dyreste MND, samt at det er tørke på skjermkort... Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Okei, drøyer til Januar jeg da Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ATI sine 5850/5870/5970 er forventet på lager igjen rundt midten av januar også.. ellers ryktes det at Nvidia er klare med GT300 serien rundt overgangen januar/februar... og det ryktet ble ikke svakere da de har sluttet produksjonen av nesten alle kortene i GT200 serien nå.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Skal bare kjøpe ett billig skjermkort jeg, så det har ingen betydning, er prisene jeg tenkte på. Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Så med tanke på PRISER, burde jeg vente eller kan jeg like så godt slå til nå? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Bra noen la ut et emne om dette med priser da det er akkuratt det jeg også lurer på. En ting til som jeg også lurer på er om nVidia sine nye DX11 Kort kommer til å "slå" ATI sine med tanke på pris og ytelse, eller er det ikke godt å si enda? Edit: HoHo, første post etter to mnd med sniking rundt i dette forumet Endret 16. desember 2009 av Improvisor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bra noen la ut et emne om dette med priser da det er akkuratt det jeg også lurer på. En ting til som jeg også lurer på er om nVidia sine nye DX11 Kort kommer til å "slå" ATI sine med tanke på pris og ytelse, eller er det ikke godt å si enda? Tror ikke det er så godt å si enda nei, ihvertfall når man ikke vet når de kommer heller. Skal kjøpe PC selv, men drøyer til etter jul, delene kommer raskere (PGA nada julepost) og fordi de mest sannsynlig er billigere etter jul Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg skal også drøye til etter jul, selv om det faktis frister å spille crysis istede for å bare sikle etter crysis videoer på youtube Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, sant det med julepost.. Nei tar å drøyer jeg også da Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 vel alt er tilgjengelig nå, foruten om skjermkort.. men om du bestiller nå så er det ikke sikkert det komme før etter jul uansett... når det gjelder GT300 så er det ingen som veit... rykter sier lansering om maks 2mnd, andre sier det blir i juli/august... pris/ytelse vinner nok ATI Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Så med tanke på PRISER, burde jeg vente eller kan jeg like så godt slå til nå? fasitsvaret på dette er at du bør vente. Dette vil alltid være det riktige mtp. hva du vil få for pengene dine, så i bunn og grunn må du rett og slett handle når du har behov for ny maskin Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Men, har du noe peil på om nettbutikkene kjører noe form for Januarsalg på pc deler ogslikt, evt. setter ned prisene på disse etter jul? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er jo Januar-salg hele året nå for tiden dvs. begrepet har i grunn mistet litt av inneholdet. Men kan godt hende det kommer noe som de kaller "Januarsalg" men det er neppe noe anderledes enn de samme gode prisene man kan få på Super-weekend, Super-tirsdag, etc. og Ukens Tilbud i de forskjellige nettbutikkene. Eneste som vil bli billigere utover i jan/feb/mars er nok ATI 4xxx skjermkort (og tilsvarende for nVidia når DirectX 11 serie lanseres) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er det med 1366 sokkelen da? Vil hovedkort og prossesorer bli billigere? Har tenkt lenge på å oppgradere til 1366, men synes den er litt dyr i disse dager Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er det med 1366 sokkelen da? Vil hovedkort og prossesorer bli billigere? Har tenkt lenge på å oppgradere til 1366, men synes den er litt dyr i disse dager i7 920 er jo nå rundt året gammel.. er nok ikke lenge før vi ser denne bli byttet ut mot en ny versjon... men enda er 1336sokkel overprisa kontra ytelse.. mest fordi det er smått med HK under 1500kr og billigste CPU er 2k, mens 1556 har HK ned i 700kr og CPU til 1500... det er ikke mye forskjell mellom i5 750 og i7 920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå