Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som sliter med det samme? Føler hele tiden at jeg ikke klarer få ut all urinen.For et par år siden sist jeg hadde jeg det også og da gikk det over. Nå sliter jeg med det igjen. Jeg er en gutt på 20 år. Grunn til å oppsøke lege? Lenke til kommentar
alsaker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 det kan være greit og gjøre det har hatt det selv og gikk til lege da fikk jeg beskjed om forskjellige ting jeg måtte gjøre og vis det ikke gikk over måtte han kutte litt skinn utpå tuppen for da var det for trangt. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er nok ikke dumt å gå til legen, det være en indikasjon på problemer. (Det kan bety forstørret prostata, som bør sjekkes.) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Noen som sliter med det samme? Føler hele tiden at jeg ikke klarer få ut all urinen.For et par år siden sist jeg hadde jeg det også og da gikk det over. Nå sliter jeg med det igjen. Jeg er en gutt på 20 år. Grunn til å oppsøke lege? Det kan være prostatitt. Anbefaler deg å ta en tur til legen. Er i behandling for det selv for øyeblikket. Hvis prostataen er forstørret kan det føre til at det blir sendt feil signaler, selv om blæra er tom tror kroppen noe annet. Endret 18. desember 2009 av Uderzo Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_* Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som sliter med det samme? Føler hele tiden at jeg ikke klarer få ut all urinen.For et par år siden sist jeg hadde jeg det også og da gikk det over. Nå sliter jeg med det igjen. Jeg er en gutt på 20 år. Grunn til å oppsøke lege? Det kan være prostatitt. Anbefaler deg å ta en tur til legen. Er i behandling for det selv for øyeblikket. Hvis prostataen er forstørret kan det føre til at det blir sendt feil signaler, selv om blæra er tom tror kroppen noe annet. Takker. Etter å ha lest gjennom litt om dette på nettet, stemmer symptomene og jeg tror det er dette jeg har. Hvordan er behandlingen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Eg merker óg så smått til dette. Går grett om ei sitt, då kjem du ut litt meir - men det går ofte i fleire piss. Ikkje alt på ein gong, men kanskje eit par gonger. Blir jo berre ein gong om eg står då, så eg pisser vel sjeldent ferdig. Og må egentleg ofte pisse óg. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det kan være prostatitt. Er det en bergart ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som sliter med det samme? Føler hele tiden at jeg ikke klarer få ut all urinen.For et par år siden sist jeg hadde jeg det også og da gikk det over. Nå sliter jeg med det igjen. Jeg er en gutt på 20 år. Grunn til å oppsøke lege? Det kan være prostatitt. Anbefaler deg å ta en tur til legen. Er i behandling for det selv for øyeblikket. Hvis prostataen er forstørret kan det føre til at det blir sendt feil signaler, selv om blæra er tom tror kroppen noe annet. Takker. Etter å ha lest gjennom litt om dette på nettet, stemmer symptomene og jeg tror det er dette jeg har. Hvordan er behandlingen? Det har vært vanlig å ta en antibiotika kur, men som legen min sa; det har ingen effekt. I hvertfall ikke for mitt tilfelle. Som er at det har oppstått en eller flere rifter i tarmen. Og gjennom riftene har bakterier lekket ut og gjort prostataen betent. Så lenge riftene er der så vil ikke antibiotika hjelpe, for bakteriene vil bare komme tilbake etter endt kur. Gikk rett på stikkpiller. Jeg vet, jeg grøsset på tanken selv. Ting skal ut, ikke inn, hehe. Men ble fort vant til det. Gjør ikke vondt eller noe, bare litt ubehagelig/rart de 2 første gangene. Legen sjekket prostataen ved å, vel, gå gjennom bakveien. Jeg var veldig betent baki der, så det var en svært ubehagelig opplevelse. Men skal ikke skremme deg altfor mye, hehe, det var fort over. Noe du kan gjøre mens du venter på legetime, er å ta Ibux. Som er betennelsedempende. Det kan dempe symptomene bitte litt. Du får det på apoteket. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå