Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Lydproblemer Asus 1101ha Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei!

Gikk i forrige uke til annskaffelse av en asus eee 1101ha pc, hovedsaklig for å bruke den til msn, facebook og film/serier.

Alt fungerer greit helt til jeg plugger i hodetelefoner. Da vrenger lyden seg og det er så og si umulig å høre hva som blir sagt. Videofilene jeg har prøvd å spille av er i .avi format, og jeg har instalert forskjellige codecs og prøvd forskjellige mediaspillere, men ingenting hjelper. Lurer på om det er noen andre som har vært borti noe lignende og om det finnes en løsning.

på forhånd, Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig, mulig. Men prøvde nettopp media player classic, klikket på noe equalizerlignende greier, og da fungerte lyden til en hvis grad. Stemmene ble tydelige, men med ett slags ekko i bakgrunnen.

Tidligere var lyden skjærende og metallisk, men det rareste er at theme-sangen i "It's always sunny in philadelphia" var flawless, selv om resten av filen ikke virket.

Lenke til kommentar

Ja du kan nok få lyden til å fungere til en hvis grad. Ikke at jeg helt skjønner hvordand et fungerer. Men virker som enkelte lyder klarer seg bedre med sånne problemer enn andre lyder gjør.

Jeg hadde tilsvarende problem med mobilen min. Trodde og først det var noe fucked up med softwarene. Da enkelte sanger virket fint(tilsynelatende) og andre var helt herpet. Det viste seg at jordlederen hadde løsnet fra kretskortet i mikrofonenheten. (Sikkert mye på grunn av at jeg av en eller annen merkelig grunn følte for å skyte på den med softgun.)

Uansett så tviler jeg på at du kan fikse dette selv, i alle fall uten å fucke opp garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...