JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg har funnet en genial måte å gjøre et kupp på! Og den skal jeg faktisk nå være så vennlig å dele med dere. 1) Det er viktig å ha en bøtte med tålmodighet (tenk om det kom i bøtter, hehe...), i tillegg må du ha evnen til å utføre noe på en diskret måte. Det du gjør, er å finne et plagg i en butikk som du vil ha, men som du helst også vil betale litt mindre spenn for! Uavhengig av kontoens masse eller det motsatte av som så, dette handler rett og slett om å anskaffe seg nye ting samtidig som man vil la VISA-kortet være i fred! Kall det gjerne griskhet. 2) Når du har funnet plagget du vil ha, tar du ut tyggisen du tygger på (som gjerne er dobbel..) og klistrer på plagget. Om det er flere av din størrelse på stativet, klistrer du en på begge. Dette må gjøres på en diskre måte, merk deg stativet offeret henger på! 3) Deretter forlater du butikken, og kommer tilbake dagen etter når du har bestemt deg for plagget. Du finner en ekspeditør og klager på tyggismerket, og dersom ikke butikken da tilbyr deg halv pris så krever du det! Vips - et plagg for halv pris! Kun tre trinn og du er i mål! Så enkelt kan du lage et begrenset salg helt by yourself. Denne ideen kom jeg på etter å ha kvittet meg med tyggiser på denne måten i en tid, både her og der - inkludert oppi sko. Dog har jeg enda ikke utøvd dette i praksis, men dere kan jo komme meg i forkjøpet... Lykke til! Endret 16. desember 2009 av JeanDietrich 1 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Alt man kommer på i denne forunderlige verden... og det bare grunnet tyggiser med kort smaksvarighet. 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drittunge Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, for alt vi vet har en av mine sko-ofre havnet på føttene til noen av dere? Hehe... gratulerer, du heldige - en slik souvenir er sjelden! 1 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Så utrolig lavmål! Jeg vil heller beholde verdigheten og kjøpe plagget til full pris, enn å jukse butikken for å spare en ussel slump! Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Nå er det ikke alle som er som meg og lever på 700kvm og VISA-kort så massive at de må fordeles på flere kontoer for å unngå eksplosjon, da... Så at mine prioriteringer er litt griske, dét får rett og slett ansees som er herlig effekt. Akkurat nå har jeg på en bukse til 1 200, og selv om jeg kunne anskaffet meg så mange jeg ville, kunne jeg godt tenke meg å spare halvparten så jeg kunne bruke de på fyll og damer i stedet! Så om jeg hadde vært lur da jeg kjøpte den, hadde jeg klistret tyggisen på den... 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Så vent på salg eller kjøp billigere klær. Det du gjør er svindel, og du burde bli banket med stokk i all offentlighet til skrekk og advarsel. Mennesker som deg uten noen form for etikk og moral er et av samfunnet største problemer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Dust, nuff said. Endret 16. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Så vent på salg eller kjøp billigere klær. Nå ser jeg ikke nødvendigheten av å måtte sitere meg selv, bare fordi du ikke leser før du uttaler deg. Dette er et tips til dere, jeg personlig har "IKKE ENDA UTØVD IDEEN I PRAKSIS" om det sier deg noe som helst... kjeks, altså! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 At du i det hele tatt tenker på det, og reklamerer for planen sier alt om deg. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller at du sier at du har klint tyggis på plagg som henger i butikken, respektløst.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 At du i det hele tatt tenker på det, og reklamerer for planen sier alt om deg. +1 Utrolig lavmål. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 HAHAHAHAHA! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Tydeligvis et troll, men hvis noen faktisk gjør slikt som dette, fortjener de bank! Jeg og thrice kan ta ansvar for Sørlandet, hvem tar resten av Norge? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) antagelig selger de ikke varen, men lar en av de ansatte få det med seg hjem gratis. og det kan funke sånn kanskje 1 gang, men når du for 2 og 3 gang kommer med ett plagg med tyggis på begynner de å fatte misstanke, sjekke overvåkings-kameraer og anmelder deg for hærverk... btw, har inntrykk av at JeanDietrich er ett stort troll... Endret 16. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Har samme følelsen. Et eneste stort troll. De fleste innleggene jeg har sett fra han har bare vært tull spør du meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Tydeligvis et troll, men hvis noen faktisk gjør slikt som dette, fortjener de bank!Jeg og thrice kan ta ansvar for Sørlandet, hvem tar resten av Norge? Ja, vi er jo drøyt hardcore Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Dom't feed the troll! Eller jo, fortsett, dette er god underholdning. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Joda, han kan jo godt være et troll. Kan ikke huske å ha sett han poste før dette. Jaja. Fra nå av er han iallefall nok en person på ignore-lista mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg