Gå til innhold

Gjør et scoop!


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en genial måte å gjøre et kupp på! Og den skal jeg faktisk nå være så vennlig å dele med dere.

 

1) Det er viktig å ha en bøtte med tålmodighet (tenk om det kom i bøtter, hehe...), i tillegg må du ha evnen til å utføre noe på en diskret måte. Det du gjør, er å finne et plagg i en butikk som du vil ha, men som du helst også vil betale litt mindre spenn for! Uavhengig av kontoens masse eller det motsatte av som så, dette handler rett og slett om å anskaffe seg nye ting samtidig som man vil la VISA-kortet være i fred! Kall det gjerne griskhet.

 

2) Når du har funnet plagget du vil ha, tar du ut tyggisen du tygger på (som gjerne er dobbel..) og klistrer på plagget. Om det er flere av din størrelse på stativet, klistrer du en på begge. Dette må gjøres på en diskre måte, merk deg stativet offeret henger på!

 

3) Deretter forlater du butikken, og kommer tilbake dagen etter når du har bestemt deg for plagget. Du finner en ekspeditør og klager på tyggismerket, og dersom ikke butikken da tilbyr deg halv pris så krever du det!

 

Vips - et plagg for halv pris! Kun tre trinn og du er i mål! Så enkelt kan du lage et begrenset salg helt by yourself.

 

Denne ideen kom jeg på etter å ha kvittet meg med tyggiser på denne måten i en tid, både her og der - inkludert oppi sko. Dog har jeg enda ikke utøvd dette i praksis, men dere kan jo komme meg i forkjøpet... Lykke til!

Endret av JeanDietrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke alle som er som meg og lever på 700kvm og VISA-kort så massive at de må fordeles på flere kontoer for å unngå eksplosjon, da... Så at mine prioriteringer er litt griske, dét får rett og slett ansees som er herlig effekt.

 

Akkurat nå har jeg på en bukse til 1 200, og selv om jeg kunne anskaffet meg så mange jeg ville, kunne jeg godt tenke meg å spare halvparten så jeg kunne bruke de på fyll og damer i stedet! Så om jeg hadde vært lur da jeg kjøpte den, hadde jeg klistret tyggisen på den...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

antagelig selger de ikke varen, men lar en av de ansatte få det med seg hjem gratis.

og det kan funke sånn kanskje 1 gang, men når du for 2 og 3 gang kommer med ett plagg med tyggis på begynner de å fatte misstanke, sjekke overvåkings-kameraer og anmelder deg for hærverk...

 

btw, har inntrykk av at JeanDietrich er ett stort troll...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...