oPRE Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvordan pleier man en afro? Har en afro på hodet mitt nå, men vil ha den enda større. Og hvordan jeg får jeg den til og se mer "symmetrisk" ut? Har aldri vært hos en frisør i hele mitt liv, så jeg har ikke fått noen tips om hvordan jeg bør "pleie" den. Har tykt hår og bruker vanlig sjampo. Endret 16. desember 2009 av oPRE Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Kjøp en afrokam, og spør en frisør Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 jeg krever bilder :O Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har det noe hensikt med bilde da? Afro er vel afro, eller? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Nei, afro er ikke afro. Det finnes mange forskjellige varianter. Dessuten er det råstilig Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Selv om jeg tar bilde av håret mitt, tviler jeg på at noen her kan komme med spesielle tips til akkurat min hår type. Dessuten har jeg ikke tilgang til kamera for øyeblikket. Endret 17. desember 2009 av oPRE Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Nå har denne tråden vært død ganske lenge.. Siden sist har jeg spurt et par frisører, men de hadde ingen kompetanse på det området.. Begynner å bli varmt SÅÅÅÅ... Hvordan steller man en afro? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 I ditt tilfelle så blir det å ta fram barbermaskin og fjerne alt. Neida, bare tuller. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt fram barbermaskina, for helt ærlig, det så ikke ut. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Nemlig... Det er derfor jeg lurer på hvordan man skal greie å stelle/pleie så mye hår slik at det blir tøft og ikke stygt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg synes det var kult! Farg det svart og trim det litt ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå