Thatssomebaadnews Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Heisann! Hvordan kan jeg få Pioneer-spilleren min (DEH-P79000) til og huske innstillingene jeg gjør på bass, sub, og lydinstillinger generelt? Litt plagsomt og måtte fikse alt hver gang jeg slår av og på tenningen.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 husk at den ene +ledningen (den gule tror jeg) skal ha strøm hele tiden, ellers har du ingen minne på spilleren! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er bare å koble den riktig det Har du brukt iso-overganger? eller er det "selvkomponerte" koblinger? Hvilken bil er den montert i? Gul ledning skal ha konstant strøm, rød ledning skal ha strøm via tenningen... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Hmm, har bare kobla den svarte, og brune pluggen jeg! Hvordan andre ledninger er det som må kobles? Og evt hvor? Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 hmmm... det hørtes ut som noe hjemmemekka ledningsopplegg... er det en gammel bil det her eller? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Mange biler har sort + brun iso. Noen mulighet for å bytte om på en rød og en gul kabel blant kablene som kommer ut av spilleren? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Har bare kobla de iso'ene på jeg, men han husker innstillingene nå! Så jeg klager ikke Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå