DanieI Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei! Jeg har laget noen kopier av spillene mine slik at jeg skal kunne spille dem uten å få riper i platene mine:P Så når jeg skulle spille kopiene mine funket det ikke, så jeg lurte på om noen vet hvordan man flasher en xbox 360 slik at jeg kan spille kopiene mine? Jeg har en hitachi drive vis det er til noen hjelp :] Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen som kan dette? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva er det du lurer på da? Det er jo en smal sak å flashe en Hitachi. Du fikk linker til diverse tutorials i en annen tråd, det er jo bare å følge disse. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 fant ingen ting på de linkene :/ Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 fant ingen ting på de linkene :/ Hvis du ikke fant noe på de linkene så kan du bare skrinlegge hele prosjektet. Det som står i toutorialene er mye mer avansert enn å finne/lese de, så mislykkes du allerede med å finne de kan du bare skrinlegge hele prosjektet. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Begynn nå med oss fortelle akkurat hvilket hitachi drev modell du har, hvilken tutorial du prøver å følge, og hvor du sitter fast, så skal nå i hvert fall jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg vet bare at det er en hitachi men jeg vet ikke hvordan modell det er Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan forventer du at vi skal hjelpe deg da? Du må nesten få åpnet Xboxen og finne ut akkurat hvilket Hitachi-drev du har siden du tydeligvis sliter med å finne noe på de linkene du har fått servert. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ingen vits i å modde en xbox360 nå om dagen, da ber du om å bli bannet fra live... vent til ixtreme LT kommer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ingen vits i å modde en xbox360 nå om dagen, da ber du om å bli bannet fra live... vent til ixtreme LT kommer XBL er care :] Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ingen vits i å modde en xbox360 nå om dagen, da ber du om å bli bannet fra live... vent til ixtreme LT kommer XBL er care :] Helt enig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 turbolax, det er ikke lov med bilder i signaturen Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 serious? :O WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå