Faktum1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De siste dagene har jeg oppdaget en svak, men vedvarende og irriterende pipelyd i leiligheten. For et par dager siden som kom det en fyr som skulle sikre jordinga i tilfelle brann, han fiksa blant annet røykvasleren, tror dere pipinga kan komme av det? Fikk fyren til å komme tilbake hit for å sjekke om han hørte noe av pipinga, men han hørte visstnok ikkenoe. Tenkte først at pipelyden kan være øresus fra min side eller noe, men hvis jeg forlater rommet så går lyden vekk, altså kommer lyden fra stua. Noen tips til hvordan jeg kan få vekk piplelyden? Har prøvd å lokalisert hvor i all verden den kommer fra, men får det bare ikke til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Prøv å nappe ut kontakten på en og en elektriske komponenter som du har stående der og så om lyden forsvinner da. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Min strømforsyning til laptopen gir fra seg en lavfrekvent pipelyd når pcen er avslått , tok en liten stund før jeg merket hvor det kom fra. Sykt irriterende når det pågår Hadde også en tv engang i tiden som ga fra seg pip. Så du kan jo prøve som Manx sier Lenke til kommentar
jevli Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mobilladere ol. gir også fra seg pipelyder Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 dimmere pleier også å lage "pipelyd" Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 LCD skjermen min piper/summer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå