DanieI Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei! Jeg har laget noen kopier av spillene mine slik at jeg skal kunne spille dem uten å få riper i platene mine:P Så når jeg skulle spille kopiene mine funket det ikke, så jeg lurte på om noen vet hvordan man flasher en xbox 360 slik at jeg kan spille kopiene mine? Jeg har en hitachi drive vis det er til noen hjelp :] Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Anbefaler deg å prøve Microsoft-delen av spillforumet Microsoft - spillverket.no Endret 16. desember 2009 av OleEdvard09 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er bedre å rapportere en tråd som feilpostet enn å oppfordre trådstarter om å lage en ny, identisk tråd i riktig kategori. Ender med at vi uansett stenger eller sletter en av dem Tilbakemeldinger tas på PM! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tvillingtråd av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1183648&hl=. Tråden er lik eller tilsvarende andre tråder trådstarter har opprettet tidligere i samme tidsrom. En tråd om det samme emnet holder. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg