Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Selv har jeg nå kjøpt 2 stk. Sega Rally og Crackdown til 199kr stk. Driver å snuser på om jeg skal kjøpe Test Drive Unlimited også, noen som vet om det er noe aktivitet på det online fortsatt? Kjøpte Left 4 Dead 2 da det kom ut men gidder nesten aldri spille fordi da må jeg må finne plata. Blir fort til at man heller spiller det som ligger tilgjengelig på harddisken isteden har jeg merket. Veldig deilig å bare gå fra spill til spill med "quick launch". Ser frem til den dagen nye spill er på Live samme dag som i butikk. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Har aldri kjøpt spill fra Games on Demand. Og kommer aldri til og kjøpe derifra vis de ikke sitter ned prisen.. Endret 16. desember 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Har aldri kjøpt spill fra Games on Demand. Og kommer aldri til og kjøpe derifra vis de ikke sitter ned prisen.. Å slippe å bruke plater er verd mer enn prisforskjellene synes jeg. Noen av spillene er litt dyre men 199 kr for en del av spillene er ikke så ille. Men som sagt det viktigste for meg er at jeg slipper jeg å putte inn plater hver gang jeg skal spille noe. Når man først har blitt vant til det så skjønner man kanskje. 1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg personlig liker bedre plater en filer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 vel, sega rally er jo et 50 kroners spill. så folk bestemmer sjøl hva de skal sløse bort penger på Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 vel, sega rally er jo et 50 kroners spill. så folk bestemmer sjøl hva de skal sløse bort penger på 50 kroners spill hvis jeg bestiller fra utlandet ja og venter 1 uke på at det skal komme. Og så ender det med at jeg aldri gidder å spille det fordi jeg må finne frem plata hver gang, hehe. Jeg punger heller ut litt mer for bekvemmelighet. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 hallo. jeg har kjøpt ingen spill fra games on demand, fordi at jeg liker cdplater bedre bryr meg ikke om jeg må ta ut cder vær gang jeg skal spillet et annet spill Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har kjøpt saints row 2, hadde det komt ut nye spill hadde jeg brukt tjenesten mer. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 vel, sega rally er jo et 50 kroners spill. så folk bestemmer sjøl hva de skal sløse bort penger på 50 kroners spill hvis jeg bestiller fra utlandet ja og venter 1 uke på at det skal komme. Og så ender det med at jeg aldri gidder å spille det fordi jeg må finne frem plata hver gang, hehe. Jeg punger heller ut litt mer for bekvemmelighet. Koster 29kr for Sega tennis på expert ved meg ;o Kommer aldri til å benytte meg av games on demand, alle spilla er dyre, og så har jeg dårlig erfaring med å laste ned ting, hvis xboxen blir ødelagt osv, så funker det ikke på de andre brukerne osv, fordi license transfer funker bare 1 gang hvert år. Så holder meg til plate, billigere er det og så kan du ta det med til venner osv, det kan du ikke med games on demand, da må du nøtt og spille på din egen bruker vel, på din harddisk? Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 vel, sega rally er jo et 50 kroners spill. så folk bestemmer sjøl hva de skal sløse bort penger på 50 kroners spill hvis jeg bestiller fra utlandet ja og venter 1 uke på at det skal komme. Og så ender det med at jeg aldri gidder å spille det fordi jeg må finne frem plata hver gang, hehe. Jeg punger heller ut litt mer for bekvemmelighet. Koster 29kr for Sega tennis på expert ved meg ;o Kommer aldri til å benytte meg av games on demand, alle spilla er dyre, og så har jeg dårlig erfaring med å laste ned ting, hvis xboxen blir ødelagt osv, så funker det ikke på de andre brukerne osv, fordi license transfer funker bare 1 gang hvert år. Så holder meg til plate, billigere er det og så kan du ta det med til venner osv, det kan du ikke med games on demand, da må du nøtt og spille på din egen bruker vel, på din harddisk? Så lenge man er online med profilen så kan man spille på så mange forskjellige xboxer man vil tror jeg. Jeg måtte i alle fall ikke gjøre noen license transfer da jeg kjøpte ny maskin og lastet ned alle xbla spill osv på nytt til den. Jeg vet ikke om games on demand spillene vil virke hvis man bare tar med harddisken til andre. Men vil tro det så lenge man har profilen sin på harddisken også. Viktigste for meg er at jeg kan bare starte Sega Rally og bare Quick launche rett inn i Crackdown osv. Det er bare herlig. Har kjøpt saints row 2, hadde det komt ut nye spill hadde jeg brukt tjenesten mer. Det kommer garantert etterhvert som fler og fler kjøper online. Nå i begynnelsen så kan de jo ikke fordi butikkene vil virkelig ikke like det. Tviler på at de er særlig glade for det MS selger nå allerede. Men Saints Row 2 er jo ganske nytt, samme er det Bolt spillet som nettopp kom. Det koster 359kr og 379 kr hos cdon for wii og ps2 versjonen ser jeg. Om et par år så vil vi nok se nye spill samme dag på Live. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har kjøpt null spill fra Games on demand, mest fordi det rett og slett er dyrt og bare gamle spill. Så liker jeg også ha fysiske plater, som gjør at jeg kan låne bort spillene mine til venner, eller selge det om jeg gjorde et bomkjøp. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Jeg kjøpte CoD4 for 149 kroner i går. Det er billigere enn i butikken. MEN Black Ops..: Laste ned fra Games on Demand for å få utviklere til å tjene mer penger fordi publisherene ikke lengre er nødvendige for å pakke spillene i esker på sikt, eller kjøpe spillet i butikken fordi jeg kan få det til 399 når det koster 599 på Games on Demand. ... Eller finnes det noen måte jeg kan kjøpe det til "rett pris" -- som er 59.99 dollars eller omlag 350 kroner på games on demand slik amerikanerene gjør? Det må jo gå an å sette opp proxy-servere og kjøre 360-en på en account til USA fra en proxy i USA eller noe? Endret 9. juni 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 149kr for COD4? Det frister faktisk litt. Har aldri kommet inn i serien, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å testet spillet som katapulterte serien til stjernestatus. Selv har jeg kjøpt 4 spill. Mini Ninjas(149kr) Darksiders(149kr) Bioshock(149kr) Saints Row 2(200kr) Jeg har også Fable II, men det fikk jeg gratis takket være en XBL-glitch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Prisene på Games on Demand er faktisk blitt forholdsvis gode(selv om det er en god del unntak), flesteparten av eldre spill prises til 149, samt en del går for 199 og 249.I de siste månedene har jeg selv skaffet Darksiders og Borderlands til 149, og Mafia 2 og Vanquis for 199. Dessverre ser det ut til at de sjelden går inn og reduserer prisen på spill som helt klart burde ha en lavere pris. Det blir jo litt komisk om man ser oppfølgeren ha halv pris av originalen, som er tilfelle med Dead Rising, Lost Planet, og Crackdown. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Faktisk så kjøpte jeg 2 spill for ikke lenge siden Det var Tales Of Vesperia til 249kr, da jeg sleit virkelig med å finne spillet med original disk og cover! Er ganske sjeldent spill, men jeg tok det bare on Games On Demand Gears Of War hos Games For Windows til 149kr Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mafia 2(199,-) Mafia 2 var faktisk dyrere på lokale Gamestop enn på live, ubrukt kosta 499,- mens brukt kostet 299,-. Sparte 100 kroner som jeg på en måte brukte til å kjøpe MS Points til. Rainbow Six Vegas 2 (199,-?) Trengte spillet, ville gjøre det ferdig ettersom jeg hadde de fleste achievementene. Fikk boost det ferdig på en uke. Like greit. Crackdown (149,-) Hadde brukket benet, orka ikke å få en kompis til å dra til butikken å kjøpe det siden han som kunne det ikke akkuratt gamer så mye. Så likegreit kjøpte jeg det på live. Angrer bare på at jeg kjøpte Mafia 2 på nytt for å gjøre DLC`ene. Det er et drittspill uten like... Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Sonic & Sega Allstars Racing 149 kr Bayonetta 149 kr Alien VS Predator 149 kr Bully Scholarsip Edition 149 kr Crackdown 199 kr Burnout Paradise 299 kr Farcry 2 149 kr Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Så lenge man kan kjøpe 2100 points fra amazon uk til rundt 110kr så kan man få spillene enda billigere også. Et spill som koster 149kr blir vel under hundrelappen hvis man betaler med points kjøpt derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå