Lyzen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det noen som har igjen noen beta-key's til Heroes of newerth? Jeg trenger sårt det, jeg håper virkelig noen kan gi meg det, Hvis noen kan gi det til meg på mail, ville jeg satt stor pris på det [email protected] Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Invite sendt. Ha det morsomt. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du har ikke tilfeldigvis fler? jeg har leita i en evighet, og overalt er det ingen igjen, de fleste ble jo gitt ut i august Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Joda, send meg en pm med email så fikser jeg det. edit: Har fått en dem pm's etter invites. Men er tom nå, bare for å ha det sagt. Endret 19. desember 2009 av Cotul Lenke til kommentar
Pingi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, kunne jeg få eg beta key til HoN, til min bror? Jeg har hatt det en stund nå å han er blitt vill etter å ha det selv nå.. Så hvis du gidder å kan, send en meling til min hotmail ( [email protected] ) Eller til min bror sin siden det er han så vil ha den ( [email protected] ) Takker ;D Lenke til kommentar
Pingi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Joda, send meg en pm med email så fikser jeg det. edit: Har fått en dem pm's etter invites. Men er tom nå, bare for å ha det sagt. Hei, kunne jeg få eg beta key til HoN, til min bror? Jeg har hatt det en stund nå å han er blitt vill etter å ha det selv nå.. Så hvis du gidder å kan, send en meling til min hotmail ( [email protected] ) Eller til min bror sin siden det er han så vil ha den ( [email protected] ) Takker ;D Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vi har en slik tråd: Heroes of Newerth beta keys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå