tomsi42 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Henter min imorgen etter jobb. Synes det høres litt lite ut med 4 bøker / butikk, så jeg håper at de ikke er utsolgt når jeg kommer for å hente den. Francis Det håper jeg også. Tom PS. hva synes du om forsidebildet Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ble mildt sagt overrasket, og veldig glad når jeg så det. Jeg ser på det som en stor ære, men tenkte ikke jeg skulle "gloate" uten at noen andre brakte temaet på banen . Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Film er noe gammeldags dritt og duger ikke til noe som helst! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 men må vi registrere her.. eller kan vi bare møte opp og si vi er bidragsyter? Du trenger ikke å gjøre noe annet enn å måte opp i butikken, si at du er bidragsyter og oppgi både navn og nick. Tom Jeg har kontaktet JP ogsså om dette, og de sendte noen til butikken i Trondheim i dag, skulle være i butikken senest mandag. RandiA Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei alle, gratulerer så mye med boka! Har enn liggende på skrivebordet mitt - helt fantastisk :-) Bare for å presiserer hva som har blitt sagt tidligere allerede: * vi har mottatt 210 forumbøker idag. De av dere som hadde bestillt på nett allerede har blitt ekspedert med enn gang, så bøkene er på vei. * både, vårt nettavdeling og alle butikker har fått listen av akamboka bidragsyttere for rabatteringen. Hvis det finnes i jule hektik enn selger i butikk som ikke vet om den 100-Kroner regel så bare ber den å leser mailet angående dette fra Martin Hahn fra hovedkontoret eller vis denne posting her :-) Det er riktig att butikkene får med dagens forsendelse 4 stk hver. Det er 19 butikker x 4 = 76 bøker. Resten er her på hovedlager/webbutikk siden vi har antatt att flere deltaker ikke sitter i de storbyene hvor vi har butikk, men i Tromsø/Alta/Sandnessjøon og andre metropoler uten JP butikk :-) Hvis dere HVET om enn butikkområdet (Trondheim?) Som mest sansynnlig trenger høyere antall bøker, så sier det og vi sender flere bøker der. Oslo/Moss/Fredrikstad/Strømmen/Drammen/Tønsberg/Sandvika butikker får leveranse hver eneste dag inkl. Lørdag og Søndag så det er neppe ett problem å sender flere bøker der. De andre butikker trenger to dager leveringstid nå i jule rushet... Hvis dere angi i webbestillingen att dere ønsker å henter boka i butikk XXX så sender vi boka der i tilleg til de 4 som vi har sendt uansett.... Og bare for å sier det enn gang til: Folk som avhenter boka i butikk må ikke betale noe fraktavgift, det er de 100,- Unicef-Kroner og ferdig med det... God kveld! Stephan Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oi, så flott Stephan. Prøvde å ringe butikken i dag jeg, Trondheim, for å sikre meg en, men der hadde de ikke tid til telefoner. Sendte en mail om å få reservert en, men ikke fått svar på det. Kan tenke meg at det er litt flere i Trondheim som ønsker den ja...og bra at du var fornøyd med den, tror vi alle blir det RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Godt svart, Stephan. Gleder meg til å se boken in natura. Jeg vil tro at både Bergen og Trondheim kommer til å trenge mer en 4 bøker. 7-8? I Oslo og omegn, så er det flere butikker, så det bør gå greiere. Synd jeg ikke får hentet min før på lørdag ... I morgen er det rett på byen etter jobb for noen pils og en juletallerken og så videre Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) WEeee. da ble det jul i år også Endret 17. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oi, så flott Stephan. Prøvde å ringe butikken i dag jeg, Trondheim, for å sikre meg en, men der hadde de ikke tid til telefoner. Sendte en mail om å få reservert en, men ikke fått svar på det. Kan tenke meg at det er litt flere i Trondheim som ønsker den ja...og bra at du var fornøyd med den, tror vi alle blir det RandiA Jeg har også sendt epost til butikken i Trondheim med bestilling av bok, men har heller ikke fått noe svar... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg trur denne tråden ble opprettet lenge før den skulle vært det. Kanskje dere kunne ventet til all informasjon var tilgjengelig eller hva? Det er riktig att butikkene får med dagens forsendelse 4 stk hver. der.... Og bare for å sier det enn gang til: Folk som avhenter boka i butikk må ikke betale noe fraktavgift, det er de 100,- Unicef-Kroner og ferdig med det... Denne informasjonen var ikke tilgjengelig tidligere idag. Jeg må betale 99% mer enn nødvendig. * vi har mottatt 210 forumbøker idag. De av dere som hadde bestillt på nett allerede har blitt ekspedert med enn gang, så bøkene er på vei. Takk. Jeg merket at den var sendt. Pris; 658,- Trur jeg kjøper boka til 100kr. i butikken og lar denne ligge på posten til over nyåret Endret 17. desember 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bestilte mi for leeenge sia.... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg trur denne tråden ble opprettet lenge før den skulle vært det. Kanskje dere kunne ventet til all informasjon var tilgjengelig eller hva? Det er riktig att butikkene får med dagens forsendelse 4 stk hver. der.... Og bare for å sier det enn gang til: Folk som avhenter boka i butikk må ikke betale noe fraktavgift, det er de 100,- Unicef-Kroner og ferdig med det... Denne informasjonen var ikke tilgjengelig tidligere idag. Jeg må betale 99% mer enn nødvendig. * vi har mottatt 210 forumbøker idag. De av dere som hadde bestillt på nett allerede har blitt ekspedert med enn gang, så bøkene er på vei. Takk. Jeg merket at den var sendt. Pris; 658,- Trur jeg kjøper boka til 100kr. i butikken og lar denne ligge på posten til over nyåret Hei Ildhode, som sagt i enn annen posting så blir du automatisk kreditert 400,- hvis du star på Akam lista, selv om der star den "full" pris på ordrebekreftelse. UANSETT: Vi vil selvfølgelig ikke att noen føler seg "lurt" pga postgebyrer eller "feilprising". Hvis der er noen problem eller noen angrer noe, så skrev til [email protected] ref "Espen/Martin - Akamboka" så ordner de alt på konstruktivt måte. Det gikk litt raske til slutt, men det blir ryddet opp :-) Stephan @ Tom: Sender nå 10 bøker til til Bergen/Trondheim hver i tilleg til de 4 som har blitt sendt! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg får ta meg en rusletur i byn imorra og se om jeg får tak i en. Endret 17. desember 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser for mæ at den e vært kvær i krona...... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jess! Håpet det ble mulig å kjøpe direkte i butik (var faktisk innom butikken i Akersgt. i dag for å spørre...) Det blir helt klart tur til JP i Sandvika i morgen for å handle bok. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) 3 eks bestilt - julegaver sikret - bestilt til butikk. Håper det virker. Jeg har jo fått en smygtitt, men gleder meg. Endret 17. desember 2009 av arela Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ser for mæ at den e vært kvær i krona...... Det er den; men jeg er kanskje ikke den som er mest nøytral ... @ Tom: Sender nå 10 bøker til til Bergen/Trondheim hver i tilleg til de 4 som har blitt sendt! Det høres bra ut. Tom Endret 17. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg trur denne tråden ble opprettet lenge før den skulle vært det. Kanskje dere kunne ventet til all informasjon var tilgjengelig eller hva? Det er riktig att butikkene får med dagens forsendelse 4 stk hver. der.... Og bare for å sier det enn gang til: Folk som avhenter boka i butikk må ikke betale noe fraktavgift, det er de 100,- Unicef-Kroner og ferdig med det... Denne informasjonen var ikke tilgjengelig tidligere idag. Jeg må betale 99% mer enn nødvendig. Det står da ingen plass at man skal betale frakt når man henter i butikken? Det er flere andre her som har forstått det, så jeg tror ikke du har noe å klage på. Trur jeg kjøper boka til 100kr. i butikken og lar denne ligge på posten til over nyåret Ikke vær en kødd. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sender nå 10 bøker til til Bergen/Trondheim hver i tilleg til de 4 som har blitt sendt! Då blir det ein tur på JP på mandag. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Der kan jeg med stor glede forteller att Akamboka har kommet fra null til andre plass i salgsstatistikk hos oss - og det bare med salg via webbutikken og ikke via hele kjeden som de andre bøker! Det er bare den andre bind av Scott Kelby som selger litt bedre, første bind av samme autor sammt Magnar Fjortofs Digitale Fotografi i praxis og andre populære bøker ser Akamboka bakfra...genialt! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå