Gå til innhold

Akamboka 2009 - Bestillingsinformasjon

Anbefalte innlegg

Da er Akamboka kommet til landet. Dvs. de ble ferdige i går og er på lastebilen på vei til Norge.

post-126935-1260977945_thumb.jpg

Det er et varenummer hos Japan Photo også. Prisen er 499,-* for de som ikke har bidratt til boken, 100,- for de som har bidratt. 100 kroner går til UNICEF.

For de som skal bestille boken med rabatt kan gjøre det på følgende måte:

Bestille via web: Du legger inn en bestilling og velger post-oppkrav. I kommentar feltet skriver du inn ditt Akam brukernavn. NB! Akam har en liste over bidragsyterne og sjekker de opp. Mot navn.

Når ordren blir effektivisert vil prisen bli endret til kr.100,- og oppkravsgebyret vil bli fjernet; frakt på kr.99,- vil fortsatt være der.

Bestille i butikk: Butikkerne har også sjekklisten, slik at du kan få riktig pris der.

Tom

*) Det er 50% rabatt i forhold til hva boken egentlig koster.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er boken bestilt, og om det ikke er mer enn to gode bilder i den blir jeg gretten.

:p

Det er to gode bilder i den. Mine :p

Neida. Det er som sagt 96 brukerbilder og jeg synes alle er bra. I tillegg er det en del bilder i de redaksjonelle delene, så det er nok å hvile øynene på.

Tom

Lenke til kommentar
akamboken 2009? er ikke bildene fra 2008 :p

Sendte inn noen bilder, regner med at jeg er bidragsyter da, uansett må jo boka skaffes.

Forresten 100kr går til: hva? (manglet slutten på en setning der)

Du står på lista. De 100 kronene går til meg - nei, UNICEF var det visst. Jeg har rettet teksten nå.

De av dere som har levert inn bilder og/eller har hjulpet til boken vet hvem dere er. Er dere i tvil, kan dere sende en PM til undertegnede.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
akamboken 2009? er ikke bildene fra 2008 :p

Sendte inn noen bilder, regner med at jeg er bidragsyter da, uansett må jo boka skaffes.

Boka er ei retrospektiv årbok. Derfor navnet.

Ikke noe uvanlig i det, men litt dumt at vi ikke fikk den ferdig før helt på tampen av året.

Ja. du er bidragsyter, så du kvalifiserer for ekstrarabatten.

--------------------

Ellers; løp og kjøp. Dette bør bli årets julegave for Akamister. Ekstra hyggelig at en god del av kjøpssummen går til UNICEF sitt arbeid med barns rettigheter, To gode ting i ei pakke, reine kinderegget :D

Og bare så det er sagt. Dette fordyrer ikke boka for oss. Det er i realiteten et bidrag fra Japan Photo, de sponser nemlig UNICEF.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kom igjennom med min bestilling jeg. Fant heller ikke noe "hente i butikk". Lurer på om butikken i Trondheim tar inn noen, det er vel flere her som skal ha den tror jeg...mulig det er lurt å vente litt, ser ut som de holder på med noe oppdatering av sider også nå for øyeblikket.

RandiA

Lenke til kommentar

Snakket akkurt med ansvarlig i JP. Bøkene er på lager nå. Det går ut 4 til hver butikk slik at i Oslo, så har de den i morgen. Ute i disktiktene er den fremme på mandag.

edit: Det betyr med andre ord at hvis du skal kjøpe den i butikk, så er det "bare" å møte opp.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...