Suicid3 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Arrg..jeg hadde ISDN før og da var pingen i cs nede i 50-70 ..men nå som jeg skaffet meg adsl er pingen oppe i 170-200 på de raskeste serverene. Hva kan være grunnen til dette? Er det en måte å tweake ned et-og-annet for å få pingen lavere? Ja maskin specs'a mine er vel viktig de oxo: AMD Duron 800 mhz 256 SDRAM Voodoo 3 3000 16 mb Telenor internett ADSL 712 x 128 19" monitor (ikke viktig,men vil bare brife til de som har mindre) Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Du skriver ikke hvilket OS du bruker. Det du må gjøre er å bytte fra PPPoE om du bruker den protokollen til RASPPPoE. En anne mulighet er å justere RWIN verdien i registeret det er størrelsen på "TcpWindowSize" som er viktig. Du kan lese mere om det her, http://www.dslreports.com/tweaks Lenke til kommentar
Hostesaft Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 snakk norsk brødhode Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 04:39, Hostesaft skrev:snakk norsk brødhode Hva er dette for noe da? Snakk om frekk uttalelse. Her prøver en hyggelig fyr å hjelpe deg, og du svarer på denne måten? Tror ikke du vil få den hjelpen der lenger... Prøv å spørre litt penere neste gang. Kanskje: "Jeg kan ikke så mye om data og forstår ikke helt hva du mener med dette. Kunne du forklart det på en annen måte?" Hvis du hadde svart på denne måten, ville du kasnkje sittet å spille CS med kjempelav ping nå!!! :smile: Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 kenny: det var sucid3 som spurte om hjelp og hostesaft som kalte pkalle for brødhode... hostesaft har i grunnen ingenting her og gjøre. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 13:27, pizzabud skrev:kenny: det var sucid3 som spurte om hjelp og hostesaft som kalte pkalle for brødhode... hostesaft har i grunnen ingenting her og gjøre. OOoooops !! :wink: Det var hverfall stygt sagt! Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Takker så meget for all hjelpen. Ble litt uforståelig det innlegget av pkalle. Men nå er pingen min nede i 80-100. Thank Yoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå