GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har nettopp installert Windows 7, men det er ingen lyd på pc-en! Jeg har en HP-laptop av typen ze2000. Hva må jeg gjøre for å få tilbake lyden? Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Installere lyd driver gå på enhetsbehandling og se om den er installert Endret 16. desember 2009 av MuertE-NAS Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Drivere til ze2000 Netbook. Ser ikke ut til at drivere til Win7 er kommet enda, dog. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Så kjipt! Hvor lenge må jeg vente før de kommer med en driver til W7 da? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vista-driverne skal fungere utmerket på Win7 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen problem å bruke vista-drivere nei. Bare last ned driver for vista x86 eller x64 alt etter hva du har. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Så ikke ut som det var noen vista drivere der heller... Utrolig slappt, men akk så typisk at de ikke vil støtte maskinene sine med noe annet OS enn det som det kom med, selv om det som regel faktisk eksisterer driverstøtte fra de diverse dele-leverandørene. Jeg ville tatt et google søk på "connexant windows 7 driver" og se om du kan finne noen generiske drivere for det. -Stigma Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Det står Altec Lansing under høytalerne, så jeg regner med at enten er lydkortet eller høytalermerket av merket Altec Lansing. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det står Altec Lansing under høytalerne, så jeg regner med at enten er lydkortet eller høytalermerket av merket Altec Lansing. Altec er høytalerprodusent. I følge driverene fra HP så er det snakk om Connexant lydkort. -Stigma Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Har ikke funket enda Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har ikke funket enda erm... du vil ikke UTDYPE dette litt? Er litt vanskeig å hjelpe når du ikke en gang forteller oss hva du prøvde å gjøre eller hva som ikke fungerte. -Stigma Lenke til kommentar
ols Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, du bør følge opp det der tipset om Connexant, og heller spørre her om det er noe du ikke får til med det. Lenke til kommentar
troari Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har ikke funket enda Det har vært en diskusjon på løsning med XP driver. Har tatt ut løsningsforslaget som vedlegg. http://social.technet.microsoft.com/Forums...8-99bddb7d6b10/ Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg finner ingen drivere til W7 som støtter HP. Og så funker ikke driver-cd'en min som opprinnelig var til XP. Når jeg prøver på automatisk søk etter drivere via Windows, funker det heller ikke. Så det er et rødt ikon med et kryss i midten foran lydikonet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er visst ingen skikkkelig god løsning på det enda så langt jeg kan se, men se siste siden i denne tråden for en mulig workaround med manuell installering av driverene: http://windows7forums.com/windows-7-hardwa...s-7-64-bit.html -Stigma Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Bare last ned Xp driveren. Kjør Hp filen, istedet for å kjøre setup.exe tar du bare og velger device som ikke funker, innstaler driver og pek på katalogen xp driveren ble pakket ut til. På HP c:\SWsetup\(filnavn på driver\.. Da finner plutselig w7 driveren alikevell og laster ned riktig driver og innstalerer. Edit, har gjort dette på både gamle IBM, HP ze og dv modeller, acer, Toshiba og packard bell maskiner. Endret 16. desember 2009 av drbuggs Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Bare last ned Xp driveren. Kjør Hp filen, istedet for å kjøre setup.exe tar du bare og velger device som ikke funker, innstaler driver og pek på katalogen xp driveren ble pakket ut til. På HP c:\SWsetup\(filnavn på driver\.. Da finner plutselig w7 driveren alikevell og laster ned riktig driver og innstalerer. Edit, har gjort dette på både gamle IBM, HP ze og dv modeller, acer, Toshiba og packard bell maskiner. Takker for svar! Skal prøve ut driver-cd'en min nå. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er visst ingen skikkkelig god løsning på det enda så langt jeg kan se, men se siste siden i denne tråden for en mulig workaround med manuell installering av driverene: http://windows7forums.com/windows-7-hardwa...s-7-64-bit.html -Stigma Den fulgte denne framgangsmåten, og det gikk faenmeg!! Tusen takk for hjelpsomheten alle sammen! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er visst ingen skikkkelig god løsning på det enda så langt jeg kan se, men se siste siden i denne tråden for en mulig workaround med manuell installering av driverene: http://windows7forums.com/windows-7-hardwa...s-7-64-bit.html -Stigma Den fulgte denne framgangsmåten, og det gikk faenmeg!! Tusen takk for hjelpsomheten alle sammen! Bare hyggelig men... om du hadde følgt rådet om Jeg ville tatt et google søk på "connexant windows 7 driver"... så hadde du sett denne blandt de første 3-4 treffene. Det var slik jeg fannt den. Det er bare hyggelig å hjelpe, men du bør alltid prøvd å lete godt selv før du spør om videre hjelp, det er god skikk. -Stigma Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Oooh Du hadde ikke prøvd det ennå På win 7 er alt snudd på hodet. Drivere innstaleres fra webupdate helst. Nytt kamera ? Ikke kjør Cd'en, sett i USB'en og stort sett fikser Win 7 alt selv. På XP kunne det jo være full krise å sette i en USB plugg før CD'en / driver innstalasjon var kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå